Tuesday, September 24, 2013

LITUANIAN: Būna grynas

Šiandienos pažadas: melas bus patirti

Būna grynas

"Kaip gali jaunas žmogus likti švarus? Paklūstantis savo žodį ir po jo taisykles. Aš bandė mano geriausia surasti — neleiskite man klajoti iš savo komandos. Aš paslėpėte savo žodį savo širdyje, kad man gali ne nuodėmė prieš jus."
PS: 119:9-11 NLT

Poliai
Futbolo žaidime tai vadinama "poliai": jūs jau žemyn, kai staiga jums gauti pummeled vėl jūsų priešininkas. Realiame gyvenime tai vadinama dvasinio karo, ir tai yra dažnai užmaskuoti. Jūs kenčia per sunku kai staiga priešas ateina į tave su ką iš tikrųjų atrodo kaip reljefo.

AK, kokie pažeidžiami mes tokių akimirkų! Galų gale aš turėjo kentėti pastaruoju metu, aš manau, kad aš nusipelniau atokvėpį! Kaip lengvai galima racionalizuoti! Jis tikrai būti taip neteisinga man ___? Kodėl gi ne?

Žinoma, tai pagunda pobūdį. Dėl priekinės, nuodėmė atrodo "dangaus." Ant nugaros pusėje, ji visada yra pragariškas ir daro blogai situacijas blogiau.

Mūsų vienintelė viltis yra gyvenimo pažadėjo, kad Dievo žodis gali saugo mus nuo nuodėmės. Užpildydami mūsų širdyse ir protuose likimo Dievo žodis, mes galime atpažinti priešo melas. Tai kaip mes gyventi grynas kietas, viliojanti laikais (žr. mato 4:1-11). Tai kaip mes išvengti apgaulingos Šėtonas bando hit mus dar kartą, kai mes.

Girdi Dievo pažadas:
Dievas, kai aš paslėpti savo žodį mano širdyje, aš gali išlaikyti iš nuodėmės! Suteikti man išminties ieškoti jums ir slėpti savo žodį mano širdyje. Man reikia lanksčiai taikyti savo tiesą kasdienėse situacijose, ypač kai aš išgyvena sunkius laikus.

nuo Girdi Dievo pažadus sunkiais laikais Len medienos (Tyndale) pp 170-71

Medžiaga yra gaunama Šventąjį Raštą, Naujoji Gyvenimas Vertimo ir kitų leidinių, Tyndale leidykla


No comments:

Post a Comment