Tuesday, September 24, 2013

TURKISH: Saf kalıyor

Günün sözü: yalanlar maruz kalacağı

Saf kalıyor

"Ne kadar saf bir genç kişi kalabilir mi? Senin sözüne uyarak ve kurallarını takip ederek. Seni bulmak için elimden geleni —--dan senin buyurmak gezmek istemiyorum. Ben söz size karşı günah değil my Heart, gizli."
119:9 Mezmurlar-11 NLT

Kazık
Futbol oyunu "kazık" denir: aniden tekrar rakibiniz tarafından pummeled zaman zaten geridesin. Gerçek hayatta bu ruhani savaş denir ve genellikle kılık değiştirmiş. Aniden düşman geldiğinde sana ne aslında gibi görünüyor ile zor zamanlar boyunca acı çektiğini Yardım.

Ah, ne kadar biz böyle anlarda açıktır! Sonuçta son zamanlarda katlanmak zorunda kaldım, ben küçük bir mola hak ediyorum! Rasyonalize etmeye ne kadar kolay! O-cekti gerçekten ___ için çok yanlış olabilir? Neden olmasın?

Tabii ki, günaha doğası bu. Ön ucunda, günah "ilahi" görünüyor Arka tarafta, bu her zaman korkunç ve kötü durumlarda kötü yapar.

Tanrı'nın bizi günahtan tutabilir söz dışarı yaşayan bizim tek umudumuz. Bizim kalpleri ve zihinleri gerçeği Tanrı'nın Word ile doldurarak, biz düşman yalanlar tanımak mümkün. Bu ne kadar zor, cazip zamanlarda (bkz. Matta 4:1-11) saf kalıyoruz. Bu ne kadar biz Düştüğün zaman bizi tekrar vurmaya şeytanın aldatıcı girişimleri önlemek.

Dua Tanrı'nın sözü:
Tanrım, kalbimde, sözünü gizlediğinizde sinning dan idare ederim! Bana size ve kalbime söz gizlemek için bilgelik bahşet. Muhakeme zor zamanlarda aracılığıyla geçerken özellikle gerçeği günlük durumlara uygulamak gerekir.

dan Dua Allah'ın vaatlerine zor zamanlarda Len Wood (Tyndale) s. 170-71

İçerik İncil'de, yeni yaşam çeviri ve Tyndale yayınevinin diğer yayınlarda elde


No comments:

Post a Comment