Tuesday, September 24, 2013

CZECH: Zůstat čistý

Dnešní slib: bude vystavena lži

Zůstat čistý

"Jak může mladý člověk zůstat čistá? Poslušen své slovo a po jeho pravidla. Jsem se snažil najít – Nenechte mě Vandr z příkazů. Já mít skryté slovo v mém srdci, že není hřích proti vám."
Žalm 119:9-11 NLT

Hromadí
Ve hře fotbalu se nazývá, "hromadí": jsi už dolů, když náhle dostat bušil znovu od svého soupeře. V reálném životě se nazývá duchovní válčení, a je často maskován. Trpíte těžkou dobu kdy, náhle nepřítel přichází na vás s co vlastně vypadá jako úlevu.

Ah jak jsme zranitelní v takových chvílích! Po tom všem jsem musel snášet v poslední době, myslím, že jsem si zaslouží malou pauzu! Jak snadné je racionalizovat! Bylo by to opravdu být tak špatné pro mě ___? Proč ne?

Samozřejmě to je podstata pokušení. Na přední straně sin vypadá "nebeské." Na zadní straně je vždy pekelné a dělá špatnou situaci ještě zhoršily.

Naší jedinou nadějí je v život příslib, že Boží slovo nás mohou držet od hříchu. Vyplněním naše srdce a mysl s pravdou Božího slova, jsme schopni rozpoznat nepřítele lži. To je, jak můžeme zůstat čistá v dobách tvrdé, lákavé (viz Matouš 4:1-11). Je to, jak jsme se vyhnout Satan podvodné pokusy zasáhnout nás znovu, když jsme si.

Modlila se Boží zaslíbení:
Bože, když se skrýt své slovo v mém srdci, držím od hřeší! Dej mi moudrost, usilovat o vás a skrývat své slovo v mém srdci. Potřebuji rozumně aplikovat své pravdy na každodenní situace, zvláště když jedu přes těžké časy.

od Modlila se Boží sliby v těžkých časech Len Wood (Tyndale) pp 170-71

Obsah je odvozen od Holy Bible, nové bydlení překlad a dalších publikací nakladatelství Tyndale


No comments:

Post a Comment