Thursday, June 13, 2013

UKRAINIAN: ЗАЛИШАЙТЕСЯ НА ЗВ'ЯЗКУ

ЗАЛИШАЙТЕСЯ НА ЗВ'ЯЗКУ

ЧИТАТИ:
Псалом 119:33-40

Ваші слова є лампа для
Мої ноги і світло на мою
шлях. -Псалом праведних

Я прокинувся одного ранку і виявив, що підключення до Інтернету не працює. Мій постачальник послуг провели деякі тести і прийшли до висновку, що мій модем необхідно замінити, але найбільш ранніх вони могли б зробити так був на наступний день. Я запанікував трохи, коли я думав про те, без підключення до Інтернету протягом 24 годин! Я думала, як я буду вижити без нього?

Тоді я запитав себе, б я також паніки, якщо мій зв'язок з Богом було порушено за день?Нас підтримувати наш зв'язок з Богом, проводячи час в його слово і в молитві. Тоді ми бути "передбачивши слово" (James 1:22-24).

Письменник Псалом 119 визнали важливість підключення до Бога. Він запитав Бога навчити його його статуї і дати йому зрозуміти його закон (vv.33-34). Потім він молився, що він буде спостерігати його з його всім серцем (v.34), ходьби шляху Божі заповіді (v.35) і відвернутися очі від дивлячись на worthless речі (v.37). Розмірковуючи про слово Боже, і потім застосовувати його, Псалмопівець залишилися "підключено" до Бога.

Бог дав нам слово його як лампа для наших ніг і світло на наш шлях, щоб привести нас до нього. -Запорізька Ср

Може Христу мого Спасителя
Жити в мене з дня на день,
Його любов і владу контролювати
Все, що я зробити і сказати.- Вілкінсон
*****************************
Перезаряджання акумулятора духовного
підключення до джерела.

РОЗУМІННЯ
Читання сьогодні відображає важливість відродив і чистого серця. Ми повинні пам'ятати про те, як залежність від Бога є шлях до життя праведного. Сміливо стикаються життя загрози стало можливим, приймаючи притулок у сам Бог. Віруючого повинні остерігатися примхливий серця, яка так часто тягне нас від Господа. Світ з його багато allures також спокушає нас вибрати проти Бога. Тільки через молитву ми може обміну наші незалежні егоїзм для милостивий внутрішню роботу Бога. Його дух можна використовувати натхненні слова дати нам, що ми повинні коритися. Християнської життя не є одним з духовного легкого, але один з внутрішні та зовнішні виклики. Кожна проблема, однак, можна стикаються через Боже забезпечення.

Мати благословенний день.
Бог наш творець любов завжди
Єдності та миру

No comments:

Post a Comment