Saturday, June 8, 2013

ROMANIAN: ÎN CAZUL ÎN CARE AM VENIT?


ÎN CAZUL ÎN CARE AM VENIT?

CITESTE:
Fapte 17:22-31

[Dumnezeu] a făcut de la un sânge
fiecare naţiune de oameni să locuiască pe
toate fata de pe Pamant. -Faptele Apostolilor 17:26

Meu 7-an-vechi African American prieten Tobias mi-a cerut o întrebare de crezut că-provoking altă zi: "Deoarece Adam şi Eva au fost alb, unde oamenii negru venit?" Când I-am spus nu ştim pe ce "culoare" ei au fost şi l-au întrebat de ce el a crezut că au fost albe, el a spus că este ceea ce el întotdeauna văzut în Biblie-story cărţi la biserică şi în bibliotecă. Inima mea sa scufundat. M-am întrebat dacă care ar putea face el cred că el a fost inferior sau, eventual, nu chiar a creat de către Domnul.

Toţi oamenii îşi au rădăcinile în Dumnezeu, creatorul, şi, prin urmare, toate sunt egale. Asta e ceea ce apostolul Pavel a declarat atenieni: "[Dumnezeu] a făcut de la un sânge fiecare naţiune de oameni să locuiască pe faţa pământului" (Fapte 17:26). Suntem toti "de la un sânge." Darrell Bock, în comentariul său pe cartea Faptele Apostolilor, spune, "Această afirmaţie ar fi greu pentru atenieni, care a prided sine în a fi un popor superioare, altele de asteptare barbari." Cu toate acestea, pentru că suntem toate coborât de la primii noştri părinţi, Adam şi Eva, nu rasa nici de etnie este superioara sau inferioara la alta.

Vom sta în veneraţie de Creatorul nostru, care ne-a făcut şi dă tuturor "viaţa, suflarea şi toate lucrurile" (v.25). Egale în ochii lui Dumnezeu, noi împreună Lăudaţi şi -l onora.- Anne Cetaas

S-a creat viata-
Lucrarea mâinilor lui Dumnezeu afişate;
Când ne preţuim creatiei sale,
Apreciem ceea ce el se face. -Sper
*******************************************
Dumnezeu îi iubeşte pe fiecare dintre noi ca în cazul în care au fost numai unul dintre noi.

O PERSPECTIVĂ
Toţi oamenii sunt religioase. Oamenii din Atena au fost religioase, aşa că au făcut un idol pentru "Dumnezeu necunoscut". Acest lucru demonstrează ceea ce Pavel spune în versetele 26-27, că Dumnezeu a făcut omenirea pe pământ, "astfel încât acestea ar trebui să caute pe Domnul."

Au o zi binecuvantata.
Dragostea lui Dumnezeu Creatorul nostru mereu
Unitatea & pace


No comments:

Post a Comment