Saturday, June 8, 2013

SLOVENIAN: KJE SEM PRIŠEL?


KJE SEM PRIŠEL?

PREBERITE:
Akti 17:22-31

[Bog], je iz ene krvi
vsakega naroda moških, da živijo
vse obličje zemlje. -Akti 17:26

Moj 7-letni Afroameričan prijatelj Tobias me je prosil za spodbujanje razmišljanja vprašanje drugi dan: "Saj Adam in Eva sta bila bela, kje črne ljudi prišel?" Ko sem mu povedal, ne vemo, kaj "barva" so bili in ga vprašal, zakaj je mislil, da so bele, je dejal, da je, kar je vedno videl, v Sveto pismo-zgodba knjige v cerkvi in v knjižnici. Moje srce je potonila. Zanima me če to oblast izdelovanje njega mislim, da je slabše ali morda ne celo ustvarjena z Lord.

Vsi ljudje imajo svoje korenine v Stvarnika Boga, in zato so vse enake. To je kaj je apostol Pavel rekel Atence: "[Bog] je iz ene krvi vsakega naroda moških, da živijo na vse obličje zemlje" (akti 17:26). Mi smo vse "iz ene krvi." Darrell Bock v svojem tolmaču knjigi zakonov, pravi, "To afirmacije bi bilo težko Atenci, ki sami v boljše ljudi, kliče drugi Barbari ponašali." Zato, ker smo vsi izvirati od naših prvih staršev, Adam in Eva, ne dirka niti narodnosti pa boljše ali slabše od drugega.

Stojimo v Bojazan našega Stvarnika, ki nas in daje vsem "življenje, dih, in vse stvari" (v.25). Enako v Božjih očeh, smo skupaj hvalo in čast njim.- Anne Cetaas

Vsako življenje je bila ustvarjena-
Ročno delo Božje, prikazane;
Ko smo cenijo njegovo ustvarjanje,
Cenimo, kar je naredil. -Sper
*******************************************
Bog ljubi vsak od nas, kot da obstaja le ena od nas.

VPOGLED
Vsi ljudje so verske. Ljudje Atene so bili tako verske, da so na idol "neznani Bog." To dokazuje, kaj pravi Paul v verzih 26-27, da je Bog človeštvu na zemlji ", da jih je treba poiskati Gospoda."

Imajo blagoslovljen dan.
Bog naše Stvarnika ljubezen vedno
Enotnost in mir


No comments:

Post a Comment