Thursday, June 13, 2013

HEBREW: להישאר מחובר

להישאר מחובר

לקרוא:
תהילים 119:33-40

מילה שלך היא מנורה כדי
כפות הרגליים שלי, אור שלי
הנתיב. -119:105 תהילים

התעורר בוקר אחד וגילה כי חיבור האינטרנט שלי לא עובד. ספק השירות שלי שנערך כמה בדיקות הסיקו כי המודם שלי צריך להיות מוחלף, אך המוקדם שהם יכלו אז היה למחרת. נכנסתי לפאניקה מפחידה קצת כאשר חשבתי על להיות ללא החיבור לאינטרנט למשך 24 שעות! חשבתי, איך אני הולך לשרוד בלעדיו?

ואז שאלתי את עצמי, הייתי אני גם לחרדה אם החיבור שלי עם אלוהים הופרעו ליום?אנו לשמור בחיים שלנו החיבור עם אלוהים על-ידי לבלות בדברו, בתפילה. אז אנחנו צריכים להיות "doers של המילה" (ג'יימס 1:22-24).

כותב המזמור 119 להכרה לחשיבות חיבור לאלוהים. הוא ביקש אלוהים ללמד אותו פסלים שלו ולתת לו הבנה של תורתו (vv.33-34). לאחר מכן הוא התפלל כי הוא היה לצפות אותו עם לב שלם (v.34), ללכת ברגל בדרך של הדברות של אלוהים (v.35), להפוך את עיניו מהתבוננות דברים חסרי ערך (v.37). על-ידי מדיטציה של האלוהים אז החלתו, המזמור נשאר "מחובר" אלוהים.

אלוהים נתן לנו את דברו כמו מנורה לרגלינו ואור לנתיב שלנו יובילו אותנו אל אותו. -C.P. Hia

ייתכן במוחו של ישו המושיע שלי
חיה לי מיום ליום,
על-ידי שלו אהבה, שליטה כוח
כל לעשות ולומר.- וילקינסון
*****************************
כדי להטעין את הסוללה רוחנית,
חבר המקור.

תובנה
הקריאה של היום משקף את החשיבות של לב לתחייה וטהור. אנו נזכרים כמה התלות אלוהים הוא הנתיב לרמת חיים צדיקים. באומץ מול האיומים של החיים מתאפשרת על ידי לקיחת מחסה אלוהים בעצמו. המאמין צריך להישמר מפני הלב שליבך לעתים קרובות כל כך מושך אותנו מן האדון. העולם עם אושרת זלצמן רבים שלה גם המפתה אותנו לבחור נגד אלוהים. רק באמצעות תפילה יכולים אנחנו מחליפים שלנו אנוכיות עצמאי עבור הפעולה הפנימי האדיב של אלוהים. רוחו יכול להשתמש במילה השראה לתת לנו מה אנחנו צריכים לציית. החיים המשיחיים אינה אחת קלות רוחנית אלא אחד האתגרים פנימיים וחיצוניים. לכל בעיה, אולם, יכול להיות מתמודד באמצעות הוראה של אלוהים.

יש יום מבורך.
אהבתו של אלוהים הבורא תמיד
אחדות & שלום

No comments:

Post a Comment