Thursday, June 13, 2013

CZECH: ZACHOVAT PŘIPOJENÍ

ZACHOVAT PŘIPOJENÍ

PŘEČTENO:
Žalm 119:33-40

Vaše slovo je lampa na
moje nohy a světlo na mé
cesta. -Žalm 119:105

Jednou ráno probudil a zjistil, že mé připojení k Internetu nefunguje. Můj poskytovatel služeb provádí nějaké testy a dospěla k závěru, že modem je třeba vyměnit, ale nejdříve by mohla dělat tak byl druhý den. Trochu jsem zpanikařil, když jsem přemýšlel o tom, že bez připojení k Internetu 24 hodin! Myslel jsem si, jak budu přežít bez ní?

Pak jsem se ptal sám sebe, by také panice, pokud mé spojení s Bohem byl narušen za den?Udržujeme naše spojení s Bohem naživu tím, že tráví čas v jeho slovu a v modlitbě. Pak jsme se "činitelé slova" (James 1:22-24).

Spisovatel Žalm 119 uznala význam připojení k Bohu. Požádal Boha, aby ho naučil jeho sochy a dát mu porozumění jeho práva (vv.33-34). Modlil se, že sledovat to s celého srdce (v.34), chůzi na cestě Boží přikázání (v.35) a odvrátit oči od pohledu na bezcenné věci a pak (v.37). Meditovat na Boží slovo a pak použitím, žalmista zůstali, "připojen" k Bohu.

Bůh nám dal své slovo jako lampu na našich nohou a světlo na naší cestě k vést nás k němu. -C.P. Hia

Může mysl Kristovu můj Spasitel
Ve mně žije ze dne na den,
Jeho láska a posilovač řízení
Vše dělat a říkat.- Wilkinson
*****************************
Nabít baterii duchovní
Zapojte zdroj.

PŘEHLED
Dnešní čtení odráží význam oživil a čisté srdce. Nám připomínají, jak závislost na Bohu je cesta k spravedlivý život. Statečně čelit ohrožení života je umožněno tím, že útočiště v sám Bůh. Věřící by měla chránit proti vzpurné srdce, které tak často nás táhne od pána. Svět s jeho mnoha láká také svádí nás vybrat proti Bohu. Jenom skrze modlitbu můžeme vyměňovat naše nezávislé sobectví za laskavý vnitřní fungování Boha. Jeho duch může použít inspirované slovo k nám, co musíme poslouchat. Křesťanský život není jedním z duchovní klid, ale jeden z problémů, vnitřní a vnější. Každý problém, však mohou čelit podobě Boží.

Mají požehnaný den.
Bůh, náš Stvořitel láska vždy
Jednoty a míru

No comments:

Post a Comment