Thursday, June 13, 2013

FINNISH: PYSY YHTEYDESSÄ

PYSY YHTEYDESSÄ

LUE:
PS. 119:33-40

Sinun sanasi on lamppu
jalkani ja valkeus minun
polku. -Psalmi: 119:105

Heräsin eräänä aamuna ja huomasi, että minun Internet-yhteys ei toimi. Palvelun tarjoajaan kokeita ja modeemi piti korvata, mutta aikaisintaan he voisivat tehdä niin oli seuraavana päivänä. Olen paniikissa hieman kun ajattelin että ilman Internet-yhteyttä 24 tuntia! Ajattelin, miten olen menossa elää ilman sitä?

Sitten kysyin itseltäni, olisi myös hermoilla tokko minun yhteys Jumalan kanssa katkeaa päivässä?Säilytämme yhteytemme Jumalan kanssa hengissä viettämällä aikaa hänen sana ja rukous. Meillä on "väärintekijät sana" (James 1:22-24).

Psalmi 119 kirjailija pitäneet tärkeänä yhteys Jumalaan. Hän pyysi Jumalan opettaa hänelle hänen patsaat ja antaa hänelle käsitys hänen (vv.33-34). Sitten hän rukoili, että hän noudattaa sitä hänen koko sydämen (v.34), kävely polkua Jumalan käskyt (v.35), ja käänny pois hänen silmänsä on arvoton (v.37). Mietiskelemällä Jumalan sana, ja sitten soveltamalla, psalmin jäi "kytketty" Jumala.

Jumala on antanut meille sanansa lamppuna jalat ja valolle tiemme johtaa meidät luokseen. -Jaoston Hia

Voi minun Vapahtaja Kristuksen mieli
Elää minussa päivittäin,
Rakkaus ja valta valvoa
Kaikki tehdä ja sanoa.- Wilkinson
*****************************
Ladata hengellinen akku,
Kytke lähde.

TIETOA
Tänään käsittelyssä heijastaa tärkeää elvyttää ja puhdas sydän. Meitä muistutetaan siitä, miten Jumalan vanhurskaan elämän polku. Rohkeasti kohtaamaan elämän uhkia on mahdollista turvautuu Jumala itse. Uskova on varottava itsepäinen sydän, joka niin usein vetää meitä pois Herrasta. Maailman monet allures houkuttelee meitä valitsemaan Jumalaa vastaan. Rukouksen kautta voimme vaihtaa riippumaton itsekkyytemme Jumala armollinen sisäkorvan. Hänen henkensä avulla innoittamana sana antaa meille, mitä meidän täytyy totella. Kristillinen elämä ei ole hengellinen helposti vaan sisäisiä ja ulkoisia haasteita. Jokaiseen ongelmaan voi kuitenkin edessä Jumalan tarjoamalla.

On siunattu päivä.
Jumala Luojamme rakastaa aina
Yhtenäisyys ja rauhan

No comments:

Post a Comment