Thursday, June 13, 2013

SLOVENIAN: OSTANITE POVEZANI

OSTANITE POVEZANI

PREBERITE:
Psalm 119:33-40

Vaša beseda je svetilka za
moje noge in svetlobe za svoj
pot. -Psalm 119:105

Se zbudil nekega jutra in odkril, da je bila moja internetna povezava ne deluje. Moj ponudnik opraviti nekaj testov in ugotovila da moj modem nadomesti, vendar prvih lahko naredil tako, da je bil naslednji dan. Sem malo Panika, ko sem razmišljal o čemer brez internetne povezave za 24 ur! Sem mislil, Kako bom preživeti brez njega?

Potem sem se vprašal, bi jaz tudi panike če svoj vez z Bogom je bil prekinjen za dan?Smo ohranjali našo povezavo z Bogom po porabe časa v njegovo besedo in v molitvi. Potem smo se "kršitelje te besede" (James 1:22-24).

Pisatelj Psalm 119 priznal pomen povezavo z Bogom. Prosil Boga, da učiti njega njegovih kipov in mu razumevanje svojo pravo (vv.33-34). Potem je molil, da bo z njegovo srce (v.34), sprehod na poti Božje zapovedi (v.35), opazovanje in odvrati oči od gledanja na stvari ničvredno (v.37). Meditira na Božjo besedo in nato uporabi, psalmist ostal "povezan" za Boga.

Bog nam je dal svojo besedo kot svetilka za naše noge in svetlobe za našo pot do nas vodijo k njemu. -HIA * CP

Lahko um Kristusa svoj rešitelj
Mi stanovati iz dneva v dan,
S svojo ljubezen in moč, nadzor
Vse naredite in izgovorite.- Wilkinson
*****************************
Za polnjenje akumulatorja duhovne,
priključite na vir.

VPOGLED
Današnji obravnavi odraža pomen oživela in čistega srca. Smo spomnila, kako odvisnost od Boga je pot do pravičnih življenje. Pogumno sooča življenjsko groženj je omogočila ob zatočišče v Bog sam. Vernika varovati mora pred negotov srca, ki tako pogosto nas potegne stran od Gospoda. Svetu s svojo veliko allures tudi tempts nas izbrati proti Bogu. Samo z molitvijo lahko zamenjamo naše neodvisne sebičnosti za milostiv notranje delovanje Boga. Njegov duh lahko uporabite zgleduje besedo, da nam, kaj moramo ubogati. Krščansko življenje ni ena od duhovne enostavnost, ampak eden od notranjih in zunanjih izzivov. Vsak problem, vendar pa lahko soočajo skozi Božje določba.

Imajo blagoslovljen dan.
Bog naše Stvarnika ljubezen vedno
Enotnost in mir

No comments:

Post a Comment