Thursday, June 13, 2013

SLOVAK: ZOSTAŇTE PRIPOJENÍ

ZOSTAŇTE PRIPOJENÍ

PREČÍTAJTE SI:
Žalm 119:33-40

Tvoje slovo je svetlo na
moje nohy a svetlo na mojej
cesta. -Žalm 119:105

Jedno ráno prebudil a zistil, že moje pripojenie k internetu nefunguje. Môj poskytovateľ služieb vykonáva niektoré testy a dospela k záveru, že je potrebné nahradiť môj modem, ale najskôr by mohli urobiť tak bola ďalší deň. Zpanikařil som trochu, keď som premýšľal o tom, že bez pripojenia na Internet 24 hodín! Myslel som, že ako budem prežiť bez nej?

Potom som sa pýtal sám seba, by som aj panike, ak moje spojenie s Bohom bolo prerušené denne?Držíme naše spojenie s Bohom živý tým, tráviť čas v jeho slovo a modlitbu. Potom sme sa "činitelia slovo" (James 1:22-24).

Spisovateľ Žalm 119 uznáva význam spojenia s Bohom. Spýtal sa Boha, aby ho naučiť jeho sochy a dať mu pochopenia jeho práva (vv.33-34). Potom sa modlil, že by to s jeho celým srdcom (v.34), chôdza na ceste Božie prikázania (v.35), pozorovať a odvrátiť oči z pohľadu na bezcenné veci (v.37). Meditujúci na Božie slovo a potom aplikovať, žalmista zostal "pripojený" k Bohu.

Boh nám dal svoje slovo ako lampa na našich nôh a svetlo do našej cesty viesť nás k nemu. -CP Hia

Môže myseľ Kristovu môj Spasiteľ
Žiť vo mne zo dňa na deň,
Jeho láska a posilňovač riadenia
Všetko robiť a hovoriť,.- Wilkinson
*****************************
Dobiť váš duchovný batérie,
zapojte do zdroja.

VHĽAD
Dnešné čítanie odráža dôležitosť oživil a čisté srdce. Pripomína nám ako závislosť na Bohu je cesta k spravodlivý život. Statočne čelia života hrozby je umožnené útočisko v samotného Boha. Veriaci by mali chrániť vzdorujúcich srdce, ktoré tak často ťahá nás od pána. Svet s jeho mnohých allures tiež láka nás vybrať proti Bohu. Len modlitbou môžeme vymieňať naše nezávislé sebectvo pre vnútorné fungovanie milostivý Boh. Jeho duch môžete použiť inšpirované slovo k nám, čo musíme počúvať. Kresťanský život nie je jedným z duchovnej jednoduchosť, ale jednou z výziev, vnútorné a vonkajšie. Každý problém však môžete čeliť cez Božie ustanovenie.

Majú požehnaný deň.
Boh náš Stvoriteľ láska vždy
Jednotu a mier

No comments:

Post a Comment