Thursday, June 13, 2013

ESTORIAN: PÜSIGE

PÜSIGE

LOE:
Psalm 119:33-40

Oma sõna on lamp, mis
minu jalad ja kerge minu
tee. -Psalm 119:105

Ühel hommikul ärkasin ja avastasin, et minu Interneti-ühendus ei tööta. Teenuse pakkujaga läbi mõned testid ja järeldas, et modem on vaja asendada, kuid varaseim nad võiksid teha nii et oli järgmisel päeval. Ma läks närvi vähe kui ma mõelnud on ilma Interneti-ühendus, 24 tundi! Ma arvasin, Kuidas ma kavatsen elada ilma selleta?

Siis ma küsisin endalt, ma ka paanikasse kui minu ühendus Jumalaga oli häiritud päevas?Me hoida meie ühendus Jumalaga elus veetes aega tema sõna ja palve. Siis oleme "tegijad sõna" (James 1:22-24).

Psalm 119 kirjanik tunnustatud tähtsust ühenduse Jumalale. Ta palus Jumalat, et õpetada teda tema kujud ja anda talle tema õigust (vv.33-34). Siis ta palvetas, et ta oleks kinni koos tema terve süda (v.34), käime Jumala käske (v.35), tee ja tõlgivad tema silmi vaadates väärtusetu asju (v.37). Mõtiskledes kohta Jumala sõna ja seda, et psalmist jäi, "ühendatud" Jumal.

Jumal on andnud meile tema sõna lamp meie jalad ja meie tee meid talle kerge. -C.P. Hia

Võib mu Päästja Kristuse meeles
Elame minu päev,
Tema armastus ja võimu kontrolli
Kõik teha ja öelda.- Wilkinson
*****************************
Akut vaimne,
Ühendage allikas.

ÜLEVAADE
Tänane lugemine peegeldab tähtsust taastunud ja puhas süda. Oleme meenutas, kuidas Jumal sõltuvus on õige elu tee. Vapralt ees elu ohtu on võimalik võttes varjupaika Jumal ise. Usklik peaks vältima väänik süda, mis nii tihti tõmbab meid eemale Issand. Maailmas, kus palju allures ka Hanssoni meil valida Jumala vastu. Ainult läbi palve me vahetada meie sõltumatu isekus Armulise Jumala tööst. Tema vaim saab kasutada inspireeritud sõna meile, mida me peame kuuletuma. Kristliku elu ei ole üks vaimne lihtsus, kuid üks sise- ja väljakutseid. Iga probleem siiski saab ees läbi Jumala ette.

On õnnistatud päev.
Jumal meie looja armastuse alati
Ühtsus ja rahu

No comments:

Post a Comment