Thursday, June 13, 2013

LITUANIAN: PALAIKYTI RYŠĮ

PALAIKYTI RYŠĮ

SKAITYTI:
PS: 119:33-40

Jūsų žodis yra su lempa
mano kojų ir atsižvelgiant į mano
kelias. -PS 119:105

Aš prabudau viena ryte ir atrado, kad mano internetas neveikia. Mano paslaugų teikėjui atlikti kai kuriuos tyrimus ir padarė išvadą, kad mano modemas reikėjo pakeisti, bet tuo kuo greičiau jie galėtų padaryti taip buvo kitą dieną. Aš paniką mažai, kai aš maniau apie tai buvo be interneto ryšys 24 valandas! Aš pagalvojau, kad kaip aš išgyventi be jo?

Tada aš paklausiau savęs, ar aš taip pat paniką, jei mano ryšys su Dievu buvo sutrikdyta dienos?Mes neišblėstų mūsų ryšys su Dievu iš išlaidų laiko savo žodžiu ir malda. Tada mes norime būti "daro žodį" (James 1:22-24).

PS 119 rašytojas pripažįsta ryšį su Dievu svarbą. Jis paklausė Dievas išmokyti jį savo statula ir leisti jam suprasti savo teisės (vv.33-34). Tada jis girdi, kad jis bus stebėti jį su savo širdimi (v.34), pėsčiomis Dievo įsakymų (v.35), kelias ir nusigręžti savo akis nuo ieško beverčiai ko (v.37). Apmąstydami Dievo žodį ir tada taikyti ją, kad psalmininkas liko "susijusios" su Dievu.

Dievas davė mums jo žodis kaip žibintas mūsų kojų ir šviesos į mūsų kelią, vesk mus į jį. -C.P. Hia

Gali tai Kristaus mano gelbėtojas
Gyvenu mane kiekvieną dieną,
Jo meilė ir galios kontroliuoti
Visi aš daryti ir sakyti.- Wilkinson
*****************************
Dvasinis akumuliatoriaus įkrovimo
prijunkite prie šaltinio.

ĮŽVALGOS
Šiandienos skaitymo atspindi atgaivino ir grynos širdies svarbą. Mes priminė, kaip priklausomybė nuo Dievo yra teisingo gyvenimo kelią. Drąsiai susiduria su gyvenimo grėsmių yra tapo įmanoma iš radęs prieglobstį, pats Dievas. Tikintysis turėtų apsisaugoti nuo aikštingas širdį kuri taip dažnai traukia mus nuo Viešpaties. Pasaulyje su savo daug vilioja taip pat gundo mus pasirinkti prieš Dievą. Tik per malda gali mes keistis mūsų nepriklausomų egoizmas, Dievas maloningas vidaus darbu. Jo dvasia įkvėpė Word galima naudoti norint mums, ko mums reikia paklusti. Krikščionių gyvenimas nėra vienas iš dvasinio lengvai, bet vienas iš vidaus ir išorės iššūkių. Tačiau, kiekvieną problemą, gali tekti susidurti per Dievo nuostata.

Būti palaiminta dieną.
Mūsų kūrėjas Dievo Meilė visada
Vienybės ir taikos

No comments:

Post a Comment