Saturday, June 8, 2013

CZECH: ODKUD JSEM PŘIŠEL?


ODKUD JSEM PŘIŠEL?

PŘEČTENO:
Působí 17:22-31

[Bůh] učinil z jedné krve
každý národ mužů, aby přebývalo na
tvář země. -Působí 17:26

Můj 7letý africký americký přítel Tobias se mě zeptal-myšlení provokující otázky na druhý den: "Vzhledem k tomu, že Adam a Eva byli bílí, černí lidé odkud?" Když jsem mu řekl, co my nevíme "Barva" byli a se ho zeptal, proč si myslel, že jsou bílé, řekl, že je to, co viděl v knihách Bible příběh v kostele a v knihovně. Moje srdce se potopil. Zajímalo by mě, jestli by mu byl nižší nebo možná není ani vytvořil pán.

Všichni lidé mají své kořeny v Boha Stvořitele, a proto jsou všechny stejné. To je to, co apoštol Pavel řekl Athéňané: "[Bůh] učinila z jedné krve každý národ mužů, aby přebývalo na povrchu země" (Skutky 17:26). Jsme všichni "z jedné krve." Darrell Bock, ve svém komentáři v knize Skutků, říká, "Toto potvrzení by bylo těžké pro Athéňany, kteří chlubili se v tom, že vyšší lidé, ostatní volání barbaři." Protože jsme všichni sestoupili z naši první rodiče, Adam a Eva, žádná rasa ani národnost je však lepší nebo horší než jiné.

Stojíme v úžasu z našeho Stvořitele, který nás a dává všem "život, dech a všechny věci" (v.25). V Boží pohled, jsme společně chválit a ctít jej.- Anne Cetaas

Každý život byl vytvořen-
Boží dílo zobrazen;
Když budeme ctít jeho tvorby,
Ceníme si, co udělal. -Sper
*******************************************
Bůh miluje každého z nás, jako by tam byl jen jeden z nás.

PŘEHLED
Všichni lidé jsou věřící. Lidé z Athén byly tak náboženské, že udělali idol na "neznámému Bohu." To ukazuje, co Pavel říká verše 26-27, že Bůh učinil lidstvo na zemi, "tak, že by měli hledat Pána."

Mají požehnaný den.
Bůh, náš Stvořitel láska vždy
Jednoty a míru


No comments:

Post a Comment