Thursday, June 13, 2013

POLISH: POZOSTAŃ W KONTAKCIE

POZOSTAŃ W KONTAKCIE

PRZECZYTAJ:
Psalm: 119:33-40

Twoje słowo jest lampą dla
Moje nogi i światło do mojego
ścieżka. -Psalm 119: 105

Obudził się pewnego ranka i odkrył, że mój Internet nie działał. Mój dostawca usług prowadzone jakieś badania i stwierdził, że mój modem potrzebne do wymiany, ale najwcześniej może robią tak była następnego dnia. Panikę trochę, gdy myślałem o byciu bez połączenia z Internetem przez 24 godziny! Myślałem, jak mam zamiar przetrwać bez niego?

Wtedy zadałem sobie chcieliby również paniki jeśli moje połączenie z Bogiem był zakłócony dziennie?Trzymamy nasze połączenie z Bogiem przy życiu przez spędzanie czasu w jego słowie i w modlitwie. Następnie mamy być "czyn słowa" (James 1:22-24).

Autor Psalmu 119 uznaje wagę połączenia z Bogiem. Prosił Boga, aby nauczyć go jego rzeźb i dać mu zrozumienie jego prawa (vv.33-34). Modlił się, że to z jego całym sercem (v.34), spacer drogą przykazań Bożych (v.35), obserwować i odwrócić oczy od patrzenia na rzeczy bezwartościowe, a następnie (v.37). Przez rozważanie Słowa Bożego, a następnie zastosowanie to, Psalmista pozostał "podłączony" do Boga.

Bóg dał nam jego słowa jako światło dla naszych stóp i światło na naszej drodze prowadzić nas do niego. -CP Hia

Może umysłu Chrystusa, mojego Zbawiciela
Żyć we mnie z dnia na dzień,
Przez jego miłość i moc kontrolowania
Wszystko zrobić i powiedzieć.- Wilkinson
*****************************
Do ładowania baterii duchowe,
podłączyć do źródła.

WGLĄD
Dzisiejsze czytanie odzwierciedla znaczenie reaktywowana i czystego serca. Pamiętamy jak zależność od Boga jest ścieżka sprawiedliwych życia. Dzielnie w obliczu zagrożenia życia jest możliwe przez przyjęcie schronienia w samego Boga. Wierzący powinien zabezpieczyć się przed nieobliczalny serca, które tak często nas ciągnie od Pana. Świat z jego wielu necie również kusi nas do wyboru przeciw Bogu. Tylko poprzez modlitwę możemy wymieniać nasze niezależne egoizmu dla łaskawy wewnętrzne funkcjonowanie Boga. Jego ducha można użyć natchnione słowo aby dać nam to, czego potrzebujemy do posłuszeństwa. Chrześcijańskiego życia jest nie jeden z łatwością duchowe, ale jednym z wyzwań wewnętrznych i zewnętrznych. Każdy problem, jednak, mogą mieć do czynienia przez opiekę Boga.

Czy błogosławiony dzień.
Miłość Boga Stwórcy zawsze
Jedności i pokoju

No comments:

Post a Comment