Thursday, June 13, 2013

ROMANIAN: RĂMÂNEŢI CONECTAT

RĂMÂNEŢI CONECTAT

CITESTE:
Psalmul 119:33-40

Cuvântul tău este o candelă pentru
picioarele mele şi o lumină a mea
calea. -Psalmul CeluiPrea

Am trezit într-o dimineaţă şi a descoperit că meu Internet unire was neactiv. Furnizorul de servicii efectuate unele teste şi a concluzionat că modemul meu necesare pentru a fi înlocuit, dar mai devreme ar putea face aşa că a fost a doua zi. M-am speriat un pic atunci când m-am gândit despre a fi fără conexiune la Internet 24 de ore! M-am gândit, cum am de gând să supravieţuiască fără o?

Apoi m-am întrebat, ar am, de asemenea, panică în cazul în care conexiunea mea cu Dumnezeu a fost întrerupt pentru o zi?Tinem legatura noastra cu Dumnezeu în viaţă de a petrece timp în cuvântul său şi în rugăciune. Apoi trebuie să fie "împlinitori ai cuvântului" (James 1:22-24).

Scriitor de Psalmul 119 a recunoscut importanţa de o conexiune la Dumnezeu. El a cerut lui Dumnezeu să-l înveţe statuile lui şi -i dă înţelegerea Legea lui (vv.33-34). Apoi s-a rugat ca el ar observa cu său toată inima (v.34), plimbare în calea de poruncile lui Dumnezeu (v.35), şi întoarce ochii lui de a privi lucrurile lipsite de valoare (v.37). Meditând asupra Cuvântului lui Dumnezeu şi apoi se aplică, Psalmistul a rămas "conectat" la Dumnezeu.

Dumnezeu ne-a dat cuvântul său ca o lampă pentru picioarele noastre şi o lumină în calea noastră pentru a ne duce să-l. -Hia camelia

Poate mintea lui Hristos Mântuitorul meu
Locuiesc în mine de zi cu zi,
De dragostea lui şi puterea de control
Tot ce fac şi spun.- Wilkinson
*****************************
Să reîncărcaţi bateria spirituală,
conectaţi sursa.

O PERSPECTIVĂ
Lectură de astăzi reflectă importanţa o inimă reînviat şi pură. Ni se aminteşte de modul în care dependenţa de Dumnezeu este calea spre o viaţă neprihănită. Curaj se confruntă cu ameninţări de viata este posibil prin Refugiindu-se în Dumnezeu însuşi. Credinciosul trebuie să paza împotriva inima aflata in deriva, care atât de des ne trage departe de Domnul. Lumea cu allures sale de multe, de asemenea, ispiteşte să aleagă împotriva lui Dumnezeu. Numai prin rugăciune poate schimbăm nostru egoism independente pentru funcţionarea internă plin de har al lui Dumnezeu. Spiritul său puteţi utiliza cuvântul inspirat să ne dea ceea ce avem nevoie să ascultăm. Viata crestina nu este unul dintre uşurinţa spirituale, dar una dintre provocările interne şi externe. Fiecare problemă, cu toate acestea, pot fi confruntat prin furnizarea lui Dumnezeu.

Au o zi binecuvantata.
Dragostea lui Dumnezeu Creatorul nostru mereu
Unitatea & pace

No comments:

Post a Comment