Thursday, June 13, 2013

GREEK: ΜΕΊΝΕΤΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΈΝΟΙ

ΜΕΊΝΕΤΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΈΝΟΙ

ΔΙΑΒΆΣΤΕ:
Ψαλμός 119:33-40

Ο λόγος σου είναι ένας λαμπτήρας να
τα πόδια μου και ένα φως να μου
διαδρομή. -Ψαλμός 119:105

Ξύπνησα ένα πρωί και ανακάλυψε ότι σύνδεση στο Internet μου δεν λειτουργούσε. Πάροχος μου διεξήγαγε κάποιες δοκιμές και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το μόντεμ μου, έπρεπε να αντικατασταθεί, αλλά το νωρίτερο θα μπορούσαν να κάνουν έτσι ήταν την επόμενη μέρα. Έχω πανικοβληθεί λίγο όταν σκέφτηκα για το γεγονός ότι χωρίς τη σύνδεση στο Internet για 24 ώρες! Σκέφτηκα, Πώς θα πάω να επιβιώσει χωρίς αυτήν;

Τότε, ρώτησα τον εαυτό μου, θα μου επίσης πανικός εάν διακόπηκε η σύνδεσή μου με το Θεό για την ημέρα;Κρατάμε τη σύνδεσή μας με το Θεό ζωντανή από ελεύθερος χρόνος στο λόγο του και στην προσευχή. Στη συνέχεια, να είμαστε "doers της λέξης" (Ιάκωβος 1:22-24).

Ο συγγραφέας του Ψαλμός 119 αναγνωρίσει τη σημασία μιας σύνδεσης στο Θεό. Ρώτησε ο Θεός να τον διδάξει αγάλματα του και να του δώσει την κατανόηση του νόμου του (vv.33-34). Τότε προσευχήθηκε ότι θα τηρήσει με του όλη την καρδιά (v.34), με τα πόδια μέσα στο παθητικός του τις εντολές του Θεού (v.35), και διώξουν τα μάτια του από την εξέταση ὀνόματα ὀνομάζειν τολμᾷ (v.37). Από το διαλογισμό για του λόγου του Θεού, και στη συνέχεια την εφαρμογή, ο Ψαλμωδός έμεινε "συνδεδεμένος" στο Θεό.

Ο Θεός μας έδωσε τον λόγο του ως ένας λαμπτήρας να μας πόδια κι ένα φως στο δρόμο μας για να μας οδηγήσει σ ' αυτόν. -Hia κ.π.

Μπορεί το μυαλό του Χριστού Σωτήρα μου
Ζουν σε μένα από μέρα σε μέρα,
Από την αγάπη του και τον έλεγχο δύναμης
Όλα που κάνω και λέω.- Wilkinson
*****************************
Να επαναφορτίσετε τη μπαταρία σας πνευματική,
βύσμα η πηγή.

ΔΙΟΡΑΤΙΚΌΤΗΤΑ
Σημερινή ανάγνωση αντικατοπτρίζει τη σημασία της μια αναβίωσε και καθαρή καρδιά. Μας υπενθυμίζουν πόσο εξάρτησή του Θεού είναι η διαδρομή προς δίκαιος διαβίωσης. Γενναία να αντιμετωπίζει απειλές κατά της ζωής του γίνεται εφικτή χάρη να βρίσκουν καταφύγιο στον ίδιο τον Θεό. Ο πιστός πρέπει να προσεχθούν δύστροπος καρδιά που τόσο συχνά μας τραβά μακριά από τον κύριο. Τον κόσμο με τις πολλές σαγηνεύει δελεάζει επίσης να επιλέξουμε ενάντια στον Θεό. Μόνο μέσω της προσευχής μπορεί να ανταλλάσσουμε ανεξάρτητη εγωισμό μας για το ευγενικό στα ενδότερα του Θεού. Το πνεύμα του να χρησιμοποιήσετε το εμπνευσμένο λέξη να μας δώσει αυτό που χρειαζόμαστε για να υπακούσει. Η χριστιανική ζωή δεν είναι ένα πνευματικό ευκολία αλλά ένα από εσωτερικές και εξωτερικές προκλήσεις. Κάθε πρόβλημα, ωστόσο, μπορούν να παρουσιαστούν μέσα από την παροχή του Θεού.

Έχετε μια ευλογημένη ημέρα.
Αγάπη του Θεού μας δημιουργός πάντα
Ενότητα και ειρήνη

No comments:

Post a Comment