Thursday, June 13, 2013

TURKISH: BAĞLI KALIN

BAĞLI KALIN

OKU:
119:33 Mezmurlar-40

Bir lamba için bir kelimedir
benim ayak ve bir ışık benim
yol. -Psalm 119:105

Ben bir sabah uyandım ve Internet bağlantım çalışmıyor keşfetti. Servis sağlayıcım bazı testler ve modemimi değiştirilmesi gerektiğini karar verdi, ama erken yapabileceği kadar ertesi gün oldu. Ben 24 saat boyunca Internet bağlantısı olmadan olmanın başlamışken ben biraz panik! Ben düşündüm, nasıl olmadan hayatta kalmak için gidiyorum?

O zaman ben sordum kendime, Tanrı ile benim bağlantı bir gün için kesilmiş olabilir ben de panik?Biz bizim bağlantı ile Tanrı O'nun sözü ve dua kez geçirerek canlı tutmak. O zaman biz "zalimlerin kelime" olan (James 1:22-24).

Mezmur 119 yazarı Tanrı bağlantı önemini kabul. O Tanrı onun heykelini öğreniyorum ve ona onun hukuk anlayışı vermek istedi (vv.33-34). O zaman o onun tüm kalp (v.34), yürüyüş Tanrı'nın buyruklarını (v.35), yolu ile gözlemlemek ve değersiz şeylere bakarak gözlerini son dönüp dua (v.37). Tanrı'nın kelime meditasyon ve sonra uygulamak o, Davut peygamber Tanrı'ya "bağlı" kaldı.

Tanrı bize O'nun sözü bir lamba ayaklarımız ve bize onu yol için yolda bir ışık verdi. -CP Hia

İsa benim kurtarıcı zihin olabilir
Bana gün yaşamak,
Onun sevgi ve güç kontrol
Tüm ben ve söylemek.- Wilkinson
*****************************
Manevi pilinizi şarj etme
Kaynağına takın.

INSİGHT
Bugün okuma canlandı ve saf bir kalp önemini yansıtmaktadır. Biz Tanrı'nın olan bağımlılığını adil yaşam yolu nasıldır hatırlatılır. Cesurca hayatın tehditleriyle karşı karşıya Tanrı'nın sığınmak alarak mümkün olmaktadır. Mümin olan sık sık bize Lord çeker düzensiz kalp karşı korumak. Dünya onun birçok allures ile de bize Tanrı'nın karşı seçim tempts. Sadece dua ile biz Tanrı'nın zarif iç işleyişini için bağımsız bizim bencillik alışverişi yapabilirsiniz. Onun ruh ilham kelime bize ne itaat etmek gerekiyor vermek için kullanabilirsiniz. Hıristiyan yaşam manevi kolay biri ama iç ve dış zorluklardan biri değil. Her sorun, ancak, Allah'ın hükmü ile karşı karşıya.

Mübarek günler.
Bizim yaratıcısı Tanrının sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment