Thursday, June 13, 2013

LATVIAN: UZTURĒT SAKARUS

UZTURĒT SAKARUS

JĀLASA:
Psalms 119:33-40

Jūsu vārds ir lampu uz
manas kājas un gaismas, lai mana
ceļš. -Psalms 119:105

Kādu rītu pamodos, un atklāju, ka mans interneta pieslēgums nav darba. Mana pakalpojuma sniedzējs veic dažas pārbaudes un secināja, ka manam modemam nācās aizvietot, bet agrākais viņi varētu darīt, tātad bija nākamajā dienā. Nedaudz kritu panikā, kad es domāju par to bez interneta pieslēgums 24 stundas! Es domāju, kā man iet, lai izdzīvotu bez tā?

Tad es jautāju sev, man arī paniku ja manu savienojums ar Dievu bija traucēta diennaktī?Mēs turpinām mūsu savienojums ar Dievu dzīvs tērējot laiku viņa vārdu un lūgšanā. Tad mums ir jābūt "doers no vārda" (James 1:22-24).

Psalms 119 rakstnieks atzīst Dievu savienojumu nozīmi. Viņš lūdza Dievu, lai iemācītu viņa statujas un dod viņam izpratni par viņa tiesībām (vv.33-34). Tad viņš lūdza, ka viņš ievēro to ar viņa visu savu sirdi (v), pastaiga pa ceļu uz Dieva baušļus (v.35) un novērsties no aplūkojot bezvērtīgas lietas acis (v.37). Meditē uz Dieva vārdu un pēc tam līmēt, Psalmists palika "savienots" Dievs.

Dievs ir devis mums savu vārdu kā lukturis mūsu kājām un gaismas, lai mūsu ceļš mūs aizvedīs uz viņu. -CP Hia

Kristus glābējs mans prāts var
Dzīvot no dienas uz dienu,
Ar mīlestību un jaudas kontrole
Visu darīt, un saku.- Wilkinson
*****************************
Recharge garīga akumulatora uzlādi,
pievienojiet avotu.

IESKATU
Šodienas lasījums atspoguļo atdzīvināja un tīra sirds nozīmi. Mums ir atgādināts par to, kā atkarība no Dieva taisnais dzīves ceļu. Drosmīgi saskaras dzīves draudi ir iespējama, veicot patvērumu pats Dievs. Ticīgais jābūt aizsargātai pret nekaunīgu sirdi, kas tik bieži velk mūs prom no Kungu. Arī pasaulē ar tās daudzās allures tempts mums izvēlēties pret Dievu. Tikai caur lūgšanu mēs nomainām mūsu neatkarīgo savtīguma Dievs žēlīgs iekšējām darbībām. Viņa gars iedvesmoja Word var izmantot, lai dotu mums, mums ir jāpakļaujas. Kristīgā dzīve nav viens no garīgo vieglumu, bet viens no iekšējiem un ārējiem izaicinājumiem. Katru problēmu, tomēr var saskarties caur Dieva noteikums.

Ir laimīgs dienā.
Mūsu radītāju Dieva mīlestība vienmēr
Vienotības & Peace

No comments:

Post a Comment