Thursday, June 13, 2013

CATALAN: CONNECTA'T

CONNECTA'T

LLEGIR:
Salm 119:33-40

La paraula és un llum a
els peus i una llum a la meva
camí. -Sal 119: 105

Em vaig despertar un matí i va descobrir que la meva connexió d'Internet no estava treballant. El meu proveïdor de servei dut a terme algunes proves i concloïa que el meu mòdem necessitava ser reemplaçat, però la primera podia fer era així l'endemà. M'espantava una mica quan vaig pensar en ser sense la connexió a Internet durant 24 hores! Vaig pensar, com vaig sobreviure sense ella?

Llavors em vaig preguntar, vols també espanti si la meva connexió amb Déu, va ser interromput per un dia?Podem mantenir nostra connexió amb Déu viu per passar temps a la seva paraula i en l'oració. A continuació, anem a ser "autors de la paraula" (James 1:22-24).

L'autor del Salm 119 reconegut la importància d'una connexió a Déu. Va demanar a Déu per ensenyar-li les seves estàtues i donar-li del seu dret (vv.33-34). A continuació, pregava que vols observar-lo amb la seva (v.34), de tot cor a peu en el camí dels manaments de (v.35) Déu i s'allunyen els seus ulls de mirar les coses sense valor (v.37). Per meditar en la paraula de Déu i llavors aplicar-lo, el salmista es va quedar "connectat" a Déu.

Déu ens ha donat la seva paraula com un llum als nostres peus i una llum pel nostre camí per dur-nos a ell. -C.P. EIS

Pot la ment de Crist meu Salvador
Viure amb mi, dia a dia,
Pel seu amor i poder controlar
Tot I fer i dir.- Wilkinson
*****************************
Per recarregar la bateria espiritual,
Endolli's en la font.

VISIÓ
Lectura actual reflecteix la importància d'un cor pur i reviure. Se'ns recorda com la dependència de Déu és el camí a la vida just. Amb valentia davant les amenaces de la vida és possible refugiant-se a Déu mateix. El creient de protegir contra el cor esgarriats, que en tant que ens allunya el Senyor. El món amb els seus reclams molts també tempta a triar contra Déu. Només a través de la pregària podem intercanviar nostre egoisme independent pel funcionament intern de Gràcia de Déu. Seu esperit pot utilitzar la paraula inspirada per donar-nos el que hem d'obeir. La vida cristiana no és un dels facilitat espiritual, però un dels reptes interns i externs. Cada problema, no obstant això, pot ser enfrontat a través de la disposició de Déu.

Tenir un dia beneït.
L'amor de Déu nostre creador sempre
Unitat i Pau

No comments:

Post a Comment