Thursday, June 13, 2013

HUNGARIAN: MARAD ÖSSZEKAPCSOLT

MARAD ÖSSZEKAPCSOLT

OLVASSA EL:
Zsoltárok 119:33-40

A Word az a lámpa
a lábam, és a fény az én-m
elérési útja. -119:105 Zsoltár

Felébredtem egy reggel, és rájött, hogy az én-m Internet kapcsolat nem működik. Az én-m szolgáltató végezni néhány vizsgálatot, és arra a következtetésre jutott, hogy a modemet kellett váltani, de a legkorábbi tudna csinál tehát volt a következő napon. Pánikba estem egy kicsit, amikor azt gondoltam, hogy anélkül, hogy az Internet kapcsolat 24 órán keresztül! Azt hittem, hogyan megyek, hogy túlélni nélküle?

Akkor megkérdeztem magamtól, is kíván pánik ha egy nap az én-m kapcsolat Istennel volt megzavarta?Tartjuk a kapcsolatot Istennel él költési idő az ő Igéjében és az imádságban. Akkor vagyunk, hogy "a szó rajt" (Jakab 1:22-24).

Az író a zsoltárok 119 felismerte annak fontosságát, hogy a kapcsolat az Isten. Megkérdezte, hogy Isten tanítsa őt, akkor szobrát, és ad neki a törvény ismerete (vv.33-34). Aztán imádkozott, hogy ő megfigyelni, hogy az ő szíve (v.34), séta az út Isten parancsolatait (v.35), és fordítsa el a szeme nézett értéktelen dolgokat (v.37). Elmélkedve, Isten Igéje, és majd alkalmazása, a zsoltáros maradt, "összekapcsolt" Isten.

Isten adott nekünk a Word mint egy lámpa, a lábunk, és a fény az utunk vezet minket, hogy neki. -CP-Hia

Az elme az én Megváltó Krisztus is
Él bennem napról napra,
A szeretet és a hatalom ellenőrzése
Csinálni, és azt mondják,.- Wilkinson
*****************************
A lelki elem,
Dugja be a forrás.

BETEKINTÉST
A mai olvasata tükrözi annak fontosságát, hogy újjáéledt és tiszta szívvel. Mi emlékeztetik arra, hogy hogyan függősége Istennek igaz élő elérési útját. Bátran néz szembe a élet fenyeget teszi lehetővé azáltal, hogy menedéket, Isten maga. A hívő meg kell előzniük a csökönyös szív, amely oly gyakran elhúzódik minket az Úr. A világ a sok allures is kísért minket, hogy Isten ellen. Csak imádság által lehet váltunk a független önzés az Isten kegyes belső működését. Szelleme ihlette a Word segítségével nekünk, mire van szükségünk, hogy engedelmeskedjen. A keresztény élet nincs, lelki nyugalom, de egy belső és külső kihívásokkal. Minden probléma, azonban is szembe kell néznie keresztül Isten.

Legyen áldott nap.
Isten, a teremtő szeretet mindig
Egység és a béke

No comments:

Post a Comment