Sunday, June 24, 2012

TURKISH: WHY IS OBEDIENCE IMPORTANT TO MY SPIRITUAL LIFE:


Günün Sözü: Tanrı uyarak gelen bereket
Manevi hayatımın itaat neden önemlidir?
Bugün bir nimet ve bir lanet tercihi veriyorum! Rab, bugün size veriyorum Tanrı komutlarını uyun, kutsanmış. Bir lanet geri alırsınız, Rab Tanrı komutlarını reddeder ve yabancı tanrılara ibadet onun yolu açmak.
Tesniye 11: 26-28 nlt


Siz bana itaat ve benim söz almak, dünyanın bütün ülkeleri arasından kendi özel Hazine olacaktır; tüm dünya bana ait.
Exodus 19: 5 nlt

"Benim emir itaat edenler beni aşk olanlar. Ve onlar beni seviyor çünkü babam onları seviyorum ve onları seveceksiniz."
John 14: 21 nlt


Countercultural itaat
Olumlu itaat bugün konuşmak için -olduğunu derinden countercultural. Geçerli şüphe itaat hakkında konuşmak authoritarianisms, hem Geçmiş ve şimdiki deneyim topraklanmış. İtaat, "normalde iğrenç olan kör itaat ile" karıştırılır. İtaat, hiçbir soru sorma ile birlikte olacak ile uygunluk ile karıştırılır. Ama itaat yanıt gerçekten anlamına gelir; Bu Latin ilgili , uygun bir şekilde yanıt dinlemek duymak için audire,. İtaat sorumluluk teslim ama ne sorumluluğunu kabul değil kime ve nasıl tepki.
Richard John Neuhaus

Tırnak içinde 1001 Büyük hikayeler ve tırnak r. Kent Hughes (Tyndale House) tarafından p 295

Holy Bible, yeni yaşam çeviri ve diğer yayınlar Tyndale Yayınevi / içerik elde edilir

No comments:

Post a Comment