Thursday, June 21, 2012

TURKISH: FAITH DOES NOT ISOLATE US FROM SADNESS


Günün Sözü: Tanrı-silme uzakta üzüntü sonsuza kadar

İnanç değil izole bize üzüntü

Rab, tüm şarkı dindar olanlar! Kutsal ismini övün. Bir an için öfkesi sürer, ancak kendi lehine bir ömür boyu sürer! Ağlayan devam bütün gece, ama sabah sevinç gelir .
30:4 Mezmur-5 nlt

ben bir hediye ile gidiyorum — zihin ve kalp . Ve ben barış barış dünya verir gibi değil. Yani sorunlu ya da korkuyor etmeyin.
John 14: 27 nlt

Gerçekten, sen ağlamak ve ne bana ne olacak ağlamak, ancak dünya sevinirler olacaktır. Sen üzülme, ama
senin keder, harika sevinç aniden dönecek bana tekrar gördüğünüzde . Bu gibi bir kadın işçi sancıları yaşıyor olacak. Çocuğu doğduğunda, çünkü o dünyaya yeni bir kişi getirdi onu acı sevinç yer verir. Şimdi üzüntü var ama ben yine göreceksiniz; sonra sevinirler olacaktır ve kimse size bu sevinç soymak.
John 16: 20-22 nlt
Bond anlayış
Benzer zorluklara ya da kayıp acı çekti insanlar arasındaki yakın bir bağ var. Çocuklar, dul ve widowers ve aile terminal-hastalarının kaybetmiş, tüm konfor ve cesaret olanlar benzer ağrı bilinen huzurunda bulmak.

Paul konfor olarak iki şekilde vermek için fırsatları Tanrı konforu paylaşın ve iyi üzüntü kendi deneyimlerini kullanmak için görmek için müminler öneriyor. Biz nadiren acı neden biliyor veya deneme hayatımızın girebilirsiniz, ancak biz-ebilmek bilmek Tanrı bizim üzüntü ile yapmak istiyor.

Kim şu anda bir kelime cesaret gerek duyan bildiğiniz veya konfor bizim deneyim vermek hazırladı bu y?

Holy Bible, yeni yaşam çeviri ve diğer yayınlar Tyndale Yayınevi / içerik elde edilir

No comments:

Post a Comment