Monday, June 25, 2012

TURKISH: PUREED PURSUIT


PUREED PEŞİNDE

OKU:
John 6: 42-51

Kimse bana sürece gelebilir
Beni gönderen baba çizer
onu. -John 6: 44

James kalp sorunları ile tanısı kondu ve eşi, Becky, artık onu ya da kendisi için çok iyi bakımı başardı. Onlar için bir Yardım yaşayan ev aramaya başladılar. Becky'in ilk soru o ziyaret her biri olarak, "gıda püresi?"O James o onun yutma zorluğu için gerekli Gıda denetiminiz endişeliydi. O aramaya devam etti birkaç yerde "Hayır", yanıtladı. Sonunda o "Evet" bir Hıristiyan, ev yaşam destekli duydum.

Rağmen onlar iman İsa değildi ve Hıristiyan bir komşu ile genellikle onun hakkında tartışmışlar, James ve Becky Hıristiyan ev pureed gıda seçti. Onlar Şapel Hizmetleri, katılıyor başladı gospel duydum ve iyi bakım için işçiler orada hissettim. Bir gün hayatının of James teslim oldu. İnandığı Tanrı onu takip (John 6: 44), ve o pureed gıda onları burada Tanrı'nın insanların bakıma alınan ve İsa'nın mağfiret duydum Hıristiyan eve getirmek için kullanılır.

Dönüşüm, Tanrı'nın bir iştir; aşk o insanlar kendi kendine çekiyor. O şartlar, O'nun sözü, insanlar ve hatta pureed gıda kupa sürdürmeye kullanır. Onun için tanık olarak teşvik edilmesi. O kelime ve işler o Mesih isteyen onun peşinde kullanır. -Anne Cetas

Her zaman kelime bolca değil
Ya da parlama konuşma
Geniş açılır İncil'i kapı
Günahkâr'ın ulaşılabilecek.-Rotz
*****************************************
Müminler birlikte berabere mıknatıs 's Love
ve kafirleri of çekiyor.

INSİGHT
5.000 Beş tane ve iki küçük balık ile beslenen (John 6: 1-14), "ekmek yaşam" olduğunu ilan İsa (v.35) "come down from heaven" (v.42). Unbelieving Yahudiler İsa oğlu Joseph ve Mary (vv.41-42) olarak biliyorlardı çünkü onun Tanrı kabul etmedi. Erken genel onun Bakanlığı, unbelieving Yahudi olarak Mesih İsa nın talebi reddedildi (Luke 4: 21-22) ve onun aynı nedenle - O sadece "marangoz" oğludur (Matta 13: 54-57).

Mübarek akşamlar.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman.
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment