Friday, June 29, 2012

TURKISH: HELP IS ON THE WAY!



YARDIM GELİYOR!

OKU:
Vahiy 2: 12-17

Ben senin çalıştığını bilmek ve nerede
sen yaşamak, burada şeytan'ın tahtı
' dir. -Vahiy 2: 13

Ne zaman 33 madenciler tuzak bir Şili'de mayın derin Dünya yüzeyinin altında acaba onlar tamamen kaybolmuş ve ağrılı ve yavaş bir ölüme mahkum hissettim. Ne zaman onlar yukarıdan bir mesaj var. nasıl onlar sevinçle doldurmuş olmanız gerekir, kurtarma ekibi tam olarak nerede olduklarını biliyordu ve onları çıkıyorum işlemi zaten başlamıştı düşünün!

Tüm hayatımızın bir çağda biz gerçekten kötü bir yere sıkışmış gibi hissediyorum vardır. Endişeli ve tek başına, biz seçeneklerin dışında olduğunu ve hiç kimsenin hayatında gerçekten Neredeyiz anlar umutsuzluk. Ama böyle anlarda, etraflarında nerede şeytanın varlığını hakim tüm dünyada sıkışmış erken Hıristiyanlar için Tanrı'nın rahatlatıcı kelimeleri hatırlamak gerekir: "Nereye sen yaşamak biliyorum..." (Vahiy 2: 13). Onların durumu değil heavenly baba haber kaçmıştı. Ve ona sadık oldukları gibi o onları kurtardı ve onları güvenli bir şekilde ev (v.17) getirdi o onları sürdürmek.

Aslında Tanrı nerede olduğunuzu ve o çok zor durumda olan farkında olduğunu bilir, güven ve onun zafer için yaşamak için gerekli gücü sağlar. Böylece teşvik edilmesi. Tanrı'nın kelime konfor unutmayın. Yardım geliyor! -Joe Stowell

Lord karşılaştığımız, mücadeleler bilirsiniz.
Hani sadece biz onlara tahammül etmek gerekir.
Bize güvendiğiniz nedeniyle güven vermek,
iyilik ve imanla yürümek. Amin.
*******************************************
En büyük umudumuz burada aşağıda
Yukarıdaki Tanrının Yardımı farklıdır.

INSİGHT
Vahiy kitabında, Rab İsa'nın iki kez, olarak konuşulan "O keskin iki ucu keskin kılıç olan" (1: 16; 2: 12). John İsa düşmanlarını karşı mücadele için bu kılıç kullanacağını söyler (Vahiy 19: 15, 21). İbraniler 4: 12 diyor ki "Word of God is...sharper daha bir iki ucu keskin kılıç." Paul belirtilmiştir "kılıç" Word of God's (Efesliler 6: 17). Bugünün geçit Mesih Kilisesi yargılamaya O'nun sözü kullanacağını söyler.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment