Thursday, June 21, 2012

HEBREW: FAITH DOES NOT ISOLATE US FROM SADNESS


ההבטחה של היום: אלוהים והמוסלמי צער לא נמצא לנצח

אמונה לא לבודד אותנו מן עצבות
לשיר יהוה, שכל אלה godly! לשבח את שמו הקדוש. כעסו נמשך לרגע, אבל לשביעות רצונו נמשך לאורך כל החיים! הבוכייה עשויה לעבור כל הלילה, אך אושר מגיע בבוקר .
מזמור סט: 30:4-5 NLT

אני עוזב אותך עם מתנה — הלב ושקט נפשי של . ואינו שלום שאני נותן כמו נותן שלום העולם. אז לא להיות מוטרדת או מפחד.
ג'ון 14: 27 NLT

באמת, ובוכה, להתאבל על מה הולך לקרות לי, אבל לעולם עלוז. Grieve, אך
צער שלך תפעיל לפתע לשמוח, נפלא כאשר תראה אותי שוב. זה יהיה כמו אישה חווה הכאבים של העבודה. נולד הילד שלה, עגמת שלה נותן מקום שמחה משום שהיא הביאה אדם חדש לעולם. יש לך צער כעת, אך אני יראה אותך שוב; לאחר מכן עלוז, אף אחד לא יכול לגזול חדווה זו.
ג'ון 16: 20-22 NLT
בונד ההבנה
אין קשר מיידי של הבנה בין אנשים שסבלו בקשיים דומים או הפסדים. ההורים שאיבדו ילדים, אלמנות, widowers, משפחות חולים במחלה מסוף, כל למצוא נחמה ועידוד בנוכחות מי צריך לדעת כאב דומה.

פול קורא המאמינים כדי לראות הזדמנויות להענקת נוחות כמו הן דרך כדי לשתף את הנוחות של האל וכדי להשתמש חוויותיהם של צער טובים. רק לעתים נדירות אנו יודעים מדוע סבל או מבחנים להזין חיינו, אך אנו יודעים כי אלוהים רוצה לעשות דרך סבלנו.

מי לדעת עכשיו מי צריך מילה של עידוד או לנחם אותו y שהניסיון שלנו הכין לך לתת?

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale

No comments:

Post a Comment