Sunday, June 24, 2012

HEBREW: WHY IS OBEDIENCE IMPORTANT TO MY SPIRITUAL LIFE?

ההבטחה של היום: ברכות באים מציית לאל
מדוע חשוב צייתנות חיי רוחנית?
היום אני נותן לך לבחור בין ברכה קללה! אתה מבורכים אם לציית פקודות ה' אלוהיך אשר אני נותן לך היום. תקבל קללה אם שלך לדחות את הפקודות של לורד אלוהים שלך והפעל החל את דרכו על-ידי סגידה לאלים זר.
דברים 11: 26-28 NLT

אם לציית לי לשמור על אזור האמנה, יהיה שלי אוצר מיוחד מבין כל האומות של כדור הארץ; עבור כל הארץ שייכת לי.
אקסודוס 19: 5 NLT

"מי לציית אזור הדיברות הם אלה שאוהבים אותי. וגם משום שהם אוהבים אותי, אבא שלי תאהב אותם אוהב אותם."
ג'ון 14: 21 NLT

צייתנות לפאנקיסטים
לדבר באופן חיובי של צייתנות היום הוא להיות לפאנקיסטים עמוקות. חשד חוקי לדבר על ציות, ומנוף על-ידי החוויה של authoritarianisms, הן בעבר והן בהווה. צייתנות מבולבל עם "עיוורים צייתנות," שהיא הנקלים בדרך כלל. צייתנות מבולבל עם קונפורמיות, עם מעבר לאורך, עם שאלות לא. אך צייתנות באמת ההיענות; היא קשורה ה לטינית audire, לשמוע, להקשיב, להגיב בצורה נאותה. צייתנות אינה הכניעה של אחריות אלא קבלת אחריות על מה לנו להגיב כדי וכיצד.
ריצ'רד ג'ון נויהאוס

במרכאות הצעות מחיר וסיפורי הגדול של 1001 על-ידי רבי קנט יוז (בית Tyndale), p 295

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale


No comments:

Post a Comment