Tuesday, July 24, 2012

TURKISH: HOW DOES GOD LEAD?


Günün Sözü: Tanrı var yaşam için harika planları

Tanrı nasıl yol?

"Benim koyun sesimi tanımak; Bunları bilmek ve onlar beni izleyin. Müzikte onlara ve onlar asla yok olacak."
John 10: 27-28 nlt

Sesini işitme
Bizim iyi Çoban İsa biz duymak ve sesini biliyorum vaat ediyor. Bu ancak bazı gizemli, mistik bir işlem olmak zorunda değil. Aslında, Tanrı size oldukça sık biliyor öğrenmek için sürpriz olabilir. O, son zamanlarda konuşulan vardır ve size hemen bir şekilde konuşan söylemek girişim olacaktır.

Tanrı O'nun sözü bize konuşuyor. Tanrı hiç onun yazılı kelime bize yol gösterecektir. Öyle bizim turnusol testi, bizim ana kaya, bizim mutlak.

Tanrı bize koşullar konuşuyor. Bu durumda hata içerebilir. Jonah, onun hata ile kesinlikle Tanrı duydum. Tanrı bile bize trajedi veya sıkıntı ile konuşmak. c. s. Lewis, yazdı "bizim zevkleri de bize Tanrı fısıltıyla konuşuyor bizim vicdan, ama bizim ağrıları sesleri içinde. Sağır bir dünya uyandırmak için onun megafon öyle."

Tanrı biliyor bize onun barış. Tanrı'nın iradesine içinde yaşadığımız zaman, biz onun devredin. Tanrı hayatında çok önemli bir arama yapmak için ihtiyacınız var? Sonra onun Barış için dinle.

Ve bir kez biz Tanrı'nın sesi duydum, ne yapmalıyız? Biz izlemeniz gerekir. İsa çağırır, tepki. O, biz hareket fısıldıyor. İzliyoruz — ve daha sonra üzerinde dinlemeye devam.

Adapte kimden Kahvaltı ile İsa tarafından Greg Laurie (Tyndale House) s. 243-45

Holy Bible, yeni yaşam çeviri ve diğer yayınlar Tyndale Yayınevi / içerik elde edilir

No comments:

Post a Comment