Thursday, July 26, 2012

TURKISH: HOW DO I KNOW WHICH WAY TO GO?


Günün Sözü: Tanrı var yaşam için harika planları

Nasıl yapmak ı bilmek hangi tarafa gitmek?

Bana burada yürümek gerekmektedir, o Lord yol göstermek; beni takip etmek için doğru yol işaret.
Bana göre gerçek yol ve öğretmek beni, beni kaydeden Tanrı vardır. Gün boyu size benim umut koymak.
25:4 Mezmur-5 nlt


Dikkat ve bilge, büyümek için ben iyi rehberlik veriyorum. Don't turn uzakta benim öğretim.
Atasözleri 4: 1-2 nlt


Ben bilgelik 's şekilde öğretmek ve düz yollarda yol. Bilgelik tarafından destekli bir hayat yaşıyorsanız, gevşek veya size olarak rastlamak değil.
Atasözleri 4: 1112-nlt

Karşılıklı seçenekleri
Bazen biz çeşitli seçenekleri ile karşı karşıya ve hangi tarafa gitmek bilmiyorum. Mezmur 25, David rehberlik Tanrı istedi. Bir Çoban Çocuk, o kim uzağa dolaşıp onun koyun doğru yolu göstermek zaman, belki de o hatırladı. Sadece hangi yol güvenliği için onun koyun yol açacağını biliyordu, Tanrı'nın sonsuz yaşama götürecek yolu biliyordu. Sadece ona bakmak için yön bu koyun en az tehlike vardı, yani David o yön için Tanrı'ya bakmak gerekiyordu biliyordu.


Bugün, Tanrı hala onun gerçeği tarafından ulaşabilirsiniz — onun yazılı Word ve kutsal ruh, bizi anlamaya yardımcı olur. Emin değilseniz almak için hangi yol? David yaptı ve ne Tanrı zaten onun yazılı kelime söyledi okumak gibi dua. O takip için doğru yol gösterecektir.

Adapte kimden Bir yıl kitabı olan İncil dualar (Tyndale House) giriş için 9 Eylül

Holy Bible, yeni yaşam çeviri ve diğer yayınlar Tyndale Yayınevi / içerik elde edilir

No comments:

Post a Comment