Thursday, July 26, 2012

HEBREW: CHANGING ENEMIES INTO FRIENDS


שינוי אויבים אל חברים

קריאה:
מתיו 5: 43-48

אבל אני אומר לך, האהבה שלך
אויבים... עושה טוב לאלה
מי שונאת אותך. -מתיו 5: 44

במהלך לנו מלחמת האזרחים, שנאה הפך רגיל בין צפון ודרום. במקרה אחד, הנשיא אברהם לינקולן ביקר לדבר של האדמיניסטרציה לטיפול המורדים בדרום. מבקר תזכורת לינקולן כי הייתה מלחמה קרה, שהיו Confederates האויב, הם הרסו. אך לינקולן בתבונה השיב, "אני להשמיד את אויבי בעת ביצוע אותם החברים שלי".

ההערה של לינקולן היא המאירות שקיבלנו. מבחינות רבות הוא משקף התורה ישוע הדרשה על ההר: "אני אומר לך, לאהוב את אויביו, יברך מי לקלל אותך, לעשות טוב למי שונאת אותך, ולהתפלל עבור מי spitefully לך ולהשתמש לרדוף אותך, כי ייתכן הבנים של אבא שלך בשמים" (5 מתיו: 44-45).

נוכל להבחין אנשים קשה בחיים שלנו-יש על מי יהיה עלינו להגדיר מגבלות. אבל להיכנע הפיתוי לערער או לפגוע בהם בכל דרך לא הדרך של אלוהים. במקום זאת, אנחנו צריכים להתפלל עבורם, הצג שיקול חפשו לטובתם, להדגיש את החיובי. זה עלול לגרום שינוי אויב אל חבר.

לא כולם להיענות בחיוב לנו, אך אנו מתפללים, תכנון עבור יחסים הרמונית יותר. איזה אדם קשה לך להפעיל בגזר? -פישר דניס

אדוני, יש אנשים בחיים שלי קשים לאהוב.
אני מתפתה אפילו לא כדי לנסות טיפול. אבל אתה הראה
אוהב לי גם כשהייתי האויב שלך. נא ישירה
אותי לתוך דרכים לאהוב את הכוח ואת החסד.
*********************************************
זה קשה לשנוא מישהו
כאשר אתה עושה משהו טוב לו.

תובנה
אחד החוקים הלאומי המוקדם ביותר של ישראל פיקד אותם לטפל באויביהם עם חמלה וכבוד (23 אקסודוס: 4-5). במעבר של היום, ישו להבהיר מדוע זו צוותה. ב לאהוב אויבים שלנו, אנו נמצאים הדמיית נדיבות, חמלה המוצג האל האב שלנו על כל האנשים, כולל את הרשעים (מתיו 5: 45). פול באופן דומה פקד אותנו לשלם "לא אחת רעה תחת רעה" (הרומאים 12: 17). במקום זאת, אנחנו "להתגבר על הרוע עם טוב" (v.21). אנו יכולים לעשות זאת, משום שאנו יכולים לסמוך אלוהים לנהל צדק (a4 1997).

שיהיה לך יום המבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט

No comments:

Post a Comment