Thursday, July 26, 2012

TURKISH: CHANGING ENEMIES INTO FRIENDS


ARKADAŞLAR DÜŞMAN DEĞİŞTİRME

OKU:
Matta 5: 43-48

Ama ı say to you, love,
düşman... yapmak için iyi
kim nefret ediyorum. -Matta 5: 44

ABD İç Savaşı sırasında Kuzey ve Güney arasında nefret yerleşik oldu. Bir durumda, Başkan Abraham Lincoln, hayırsever tedavi için Güney isyancılar konuşma için eleştirildi. Eleştirmen Lincoln oluyor, Ordu(durlar) düşman olan bir savaş vardı ve yok edilmesi hatırlattı. Ama Lincoln akıllıca yanıt, "Ben arkadaşlarımın yaptığınızda zaman düşmanları yok."

Lincoln's yorum anlayışlı. Birçok yönden bu İsa nın öğretim Sermon on the Mount yansıtır: "ı say to you, düşmanlarınızı seviyorum, kim size lanet korusun, iyi olanlar nefret ve dua edenler spitefully kullandığınız ve eziyet, oğulları babanız cennet olabilir" (Matta 5: 44-45).

Zor insanlar hayatımızda karşılaştığımız-bazı Tarih Kime sınırlarını ayarlamak ihtiyacımız olacak. Ama vermek zayıflatmak veya bunların herhangi bir şekilde zarar günaha Tanrının yolu değildir. Bunun yerine, gerektiğini dua onlar için dikkat göstermek, onların en iyi çıkarları için dikkat ve olumlu vurgulamak. Bu bir arkadaş bir düşman değişiyor neden olabilir.

Herkes bize olumlu yanıtlar, ancak biz dua ve daha uyumlu bir ilişki için planlıyoruz. Ne zor kişi Arkadaşlık başlayabilir misin? -Dennis Fisher

Tanrım, bazı insanların hayatımda aşk zordur.
Ben bile bakım denemek tempted kulüpler. Ama size gösterdi
hatta düşman oldu benim için aşk. Lütfen doğrudan
beni içine aşk, güç ve zarafet ile yolları.
*********************************************
Nefret etmek zordur
ne zaman onun için iyi bir şey yapıyoruz.

INSİGHT
İsrail'in eski Ulusal yasalar biri komuta onları düşmanlarına yardımseverlik ve saygı ile tedavi (Exodus 23: 4-5). Bu komuta yüzden bugünün pasajda İsa açıkladı. Düşmanlarımız sevgi içinde biz cömertlik ve Babamız Tanrı kötü de dahil olmak üzere tüm erkekler için gösterdiği yardımseverlik taklit (Matta 5: 45). Paul benzer şekilde teşvik "herhangi bir kötü kötü için ödemek için" (Romalılar 12: 17). Bunun yerine, "iyi ile kötü aşmak için" olan (v.21). -Ebilmek biz güven Tanrı'nın adalet (v.19) yönetmek için biz bunu yapabilirsiniz.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment