Thursday, July 26, 2012

POLISH: HOW DO I KNOW WHICH WAY TO GO?

Dzisiejsze promise: Bóg ma wspaniałe planów for your life

Jak sprawdzić, jaki sposób pójść?

Pokaż ścieżkę, gdzie powinny I walk, O Panie; podkreślają prawo drogowego dla mnie do wykonaj.
Prowadź mnie przez użytkownika prawdy i Naucz mnie, jesteś Boga, który oszczędza mi. All day long I put my hope in You.
Psalm 25:4-5 NLT


Zwrócić uwagę i grow wise, dla I 'm giving you dobrej orientacji. Don't turn od moje nauczanie.
Przysłowia 4: 1-2 NLT


Dowiesz się z mądrości 's sposoby i prowadzą w prostych ścieżek. Jeśli mieszkasz życia kieruje mądrości, nie będzie limp lub potknięcie jak uruchomieniu.
Przysłowia 4: NLT 11-12

Opcje przeciwległych
Czasami masz możemy obliczu kilka opcji, i nie znamy jaki sposób iść. W Psalm 25 David prosi Boga orientacji. Być może pamiętany podczas jako Chłopiec shepherd, miał pokazać rodowi jego owiec, który były odwiedziny away. Podobnie jak on wiedział, którego ścieżka może doprowadzić do bezpieczeństwa dla jego owiec, God wiedział ścieżki, który mógłby prowadzić do życie wieczne. Podobnie jak tych owiec, które wyjrzałem do niego dla kierunku zostały w najmniej niebezpieczeństwa, David tak wiedział, że do kierunku wyszukiwania do Boga.


Dzisiaj, God nadal prowadzi nas przez jego prawdy — jego pisemne Word i jego Ducha Świętego, który pomaga nam go zrozumieć. Na pewno nie które ścieżki do podjęcia? Módlcie się jako David i odczytać, co Bóg już powiedział w jego pisemne słowo. Pokaże on prawo droga do wykonaj.

Dostosowane z Jednego roku książki z Biblii Prayers (Tyndale House) objęcia 9 września

Zawartość jest pochodną Świętą Biblię, nowe tłumaczenie życia i innych publikacji Tyndale Publishing House

No comments:

Post a Comment