Monday, July 30, 2012

TURKISH: BAD NEWS AND GOOD NEWS

KÖTÜ HABER VE İYİ HABER

OKU:
Filipililer 1: 12-22

Ben, kardeşleri bilmek istiyorum,
Bu hangi oldu
bana aslında çıktı
İncil'i ilerletme için.
-Filipililer 1: 12

Son zamanlarda çok zor bir durum deneyimli bir kadın ile bir konuşma vardı. Stres, o doktor sık sık ziyaret vardı onun sağlık, etkilenen. Ama onun yüzünde bir gülümseme ile o bu acı durum İsa ona doktor ile paylaşmak için bir fırsat olarak kullanmak başardığını söyledi.

Filipililer kitapta okuduğumuz havari Paul onun zor kullanılma durumu hapis için İncili yaymak. Filipililer müminler Paul İsa vaaz için tutuklandı, ama o "aslında, İncil'i ilerletme için çıktı" onun esaret olduğunu söyledim çünkü Kederli (1:12). Tüm Saray görevlisi ve diğerleri neden o hapiste olduğunu biliyordu-çünkü o İsa vaaz. Kim geldi temas Paul İsa hakkında duydum-ister asker (kim korunan onu günde, haftada 7 gün 24 Saat) veya diğerleri dışında. Sonuç olarak onun kötü haber good news paylaşmak için kullanarak, bazı korumalar e tr inananlar olmak olabilir (4:22). Çünkü sadece Paul sınırlı olarak İncil'i sınırlı olarak istemedim.

İsa'nın takipçileri biz acımızı İncil'i paylaşmak için bir platform olmaya izin verebilirsiniz. Bizim kötü haber de 's good news paylaşmak için bir açılış bulabilirsiniz. -Marvin Williams

Biz genellikle hayat düzgün olsaydı düşünüyorum
Biz daha iyi olur tanık olmak;
Ama Tanrı biliyor iyi-bu inanç denemelerin ortasında
Onu daha güçlü bir şekilde onur olabilir.- Cetas
***********************************
Ağrı, Mesih'in paylaşmak için bir platform olabilir.

INSİGHT
Paul olarak Sezar'ın yaptığı itiraz cevap bekleyen bir Roma hapis (Filipililer 1: 13) ve o yakında yayımlanan olacaktır ki umut verici (v.19). Ancak, özgürlüğüne çok önemli sorun değildi. Onun endişe, o sadık ve korkusuz Christ (VV 18-19) vaaz, verimli (v.22) ve hayat veya ölüm (v.20) Mesih yüceltmek oldu.

Mübarek gün ve hafta öncesinde var.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment