Thursday, July 26, 2012

HEBREW: HOW DO I KNOW WHICH WAY TO GO?


ההבטחה של היום: אלוהים יש תוכניות נפלא לחיים שלך

כיצד ניתן לדעת באיזו דרך ללכת?

הצג את הנתיב שבו אני צריך ללכת, הו אדוני; להצביע על הדרך הנכונה לי ללכת.
להוביל אותי על-ידי האמת שלך, ללמד אותי, כי אתה אלוהים ישמור אותי. לאורך כל היום שמתי את התקווה שלי בך.
מזמור 25:4-5 NLT


תשומת לב ולגדול חכם, כי אני נותן לך הדרכה טוב. אין להפעיל מן ההוראה שלי.
פתגמים 4: 1-2 NLT


ללמד אתכם הדרכים של חוכמה, להוביל אותך נתיבים ישרים. אם אתה חי את חייך מודרכת על ידי חוכמה, לא צולע או נתקל כפי שאתה מפעיל.
פתגמים 4: 11-12 NLT

מול אפשרויות
לעיתים אנו מתמודדים עם מספר אפשרויות, אנחנו לא יודעים באיזו דרך ללכת. ב- 25 מזמור, דוד ביקש אלוהים הדרכה. אולי הוא זכר כאשר בתור נער רועה, עליו להציג את הנתיב הימני שלו הכבשים היו נודד משם. בדיוק כפי שידע איזה נתיב יוביל בטיחות עבור הכבשים שלו, אלוהים ידע את הנתיב שתוביל לחיי נצח. בדיוק כמו אלה כבשים שנראו לו כיוון היו בסכנה לפחות, אז דוד ידע שהוא זקוק לאלוהים לחפש כיוון.


כיום, אלוהים עדיין מובילה אותנו על-ידי האמת שלו — כתובה המילה שלו הרוח שלו, אשר מסייע לנו להבין אותו. אתה לא בטוח איזה נתיב לקחת? להתפלל כמו דוד עשה ולקרוא מה אלוהים יש כבר אמר את המילה הכתובה. הוא יציג את הדרך הנכונה בצע.

מותאם מ אחד השנה ספר של התנ ך תפילות (בית Tyndale) ערך עבור 9 בספטמבר

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale

No comments:

Post a Comment