Wednesday, August 29, 2012

TURKISH: UNTIL YOU ARE FULL

KADAR TAM

OKU:
John 6: 25-29

Ekmek yaşam, ben o kim
bana hiç açlık,
ve o bana inanan
asla susuzluk. -John 6: 35

Singapur'da yaşayan bir arkadaşım hakkında eski bir Çin tebrik söyledi. Yerine "Nasılsın?"insanlar "yemiş kadar tam mı?" rica ediyorum Muhtemelen ne zaman yiyecek kıt olduğu bir dönemde ve birçok insan kökenli tebrik ne zaman onların sonraki yemek olurdu bilmiyordum. Yemek yoktu, onlar tam kadar yemek için tavsiye.

Sonra İsa'nın mucizevi 5.000 kişi beş tane iki küçük balık ile beslenen (John 6: 1-13), onu daha fazla isteyen kalabalık takip (vv.24-26). Lord değil iş için avanta fiziksel gıda, ama için "için yaşadığını da adam oğlu.... sonsuz yaşam için gıda onlaraIm ' ekmek yaşam. Kim bana hiç açlık ve o bana inanan asla susuzluk " (VV 27, 35).

İsa'nın takipçileri olarak, biz o kim yeterli fiziksel beslenme eksikliği yardımcı olacaktır. Ve tüm, iç barış, AF ve umut için açlık Rab İsa bilerek memnun iyi bir haber paylaşabilirsiniz.

İsa Mesih, ekmek yaşamın bize kadar biz tam yemeye çağıran ruhu için onun bayram için kendisine gelip bizi davet. -David McCasland

Eyvallah, o arama İsa,
kim yorgun ve susuz ve "Come to Me say
ve dolu." Biz Aç ve müteşekkir
Sen bizi tatmin olduğunu. Amin.
****************************************
Her kalbinde bir özlem olduğunu.
sadece İsa tatmin edebilir.

INSİGHT
Bu pasajda, İsa ileri bizim Kurtuluş kaynağını ayarlayın. Müzikte, insanoğlu olarak (vv.27, 51, 10: 28; 17: 2) vermeye yetkili olduğu bir hediyesidir; biri için çalışabilir bir şey değil (6: 28-29; Romalılar 6: 23). Kurtuluş, sadece "iş" almak için olduğunu Tanrı bize gerçekleştirmesini gerektirir "[İsa] inanıyoruz Kime O gönderdi" (John 6: 29). İsa da bu Tanrı'nın iradesine herkes ona inanan sonsuz yaşam (6: 40) olduğunu söyledi. Ve John Havari bize hatırlattı Tanrı İsa iman bize emrettiği (1 John 3: 23). Reddetme İsa'nın Tanrı'nın çalışma, will ve Word reddi olduğunu.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment