Tuesday, August 28, 2012

HEBREW: SERVE WELL WITH JOY


לשמש היטב עם שמחה

קריאה:
מזמור 100

מגישים את הלורד עם
השמחה. -100:2 מזמור

תשע שנים לפני היום חבר טוב יצאו לריצה הצהריים, מעולם לא חזר. קורט De Haan, שהיה העורך המנהל הלחם היומי שלנו, נפטר מהתקף לב בבאותו יום שטוף שמש. כמה מאתנו שעבדו עם קורט להשאיר את הזיכרונות של אותו במשרדים שלנו.

עבור המופעים, על אחד הקירות תאים שלי, ניתן להציג את תזכיר האחרון קיבלתי מקורט. זה מזכיר לי שלו יסודיות כמו עורך-חתירה לייצג את Word אלוהים באופן מדויק, גם. עמית אחר מציג וואד נייר האחרון קורט זרקו בכיוון שלה, והזכיר לה של התלהבותו כדי ליהנות מהחיים.

בכל פעם שאנחנו מדברים על קורט, כמה אנחנו מתגעגעים אליו, נדון שלו שילוב של השאיפה למצוינות מעורב עם אישיות מהנה. הוא עבד קשה ואהבתי החיים. הוא שאפו ללמד את Word אלוהים עם שלמות חי את חייו בשמחה.

לזכור קורט ודוגמה שלו הוא מרענן, מאתגר. היא מזכירה לנו אחרים אתה צופה לנו, לדעת אם אנחנו שאתה משרת "אדון עם השמחה" (תהילים 100:2), ואם שלנו אהבה ישו בא דרך בעבודות טוב שלנו (האפסים 2: 10). לשמש היטב. מגישים עם שמחה. האם זה מתאר העבודה שלנו עבור המושיע? - דייב Branon

עזור לי, ישוע היקר, לחיות מתוך שמחה
שלום שנתת לי. ייתכן מי
עם יודע לי לראות את השמחה. ייתכן אני תמיד
מעמד של אמת וצדק.
*******************************************
עבור השמחה האחרון, תמיד לשים תחילה את ישו.

תובנה
תיאור "חג של מזמור של ההודיה" מציין כי מזמור זה היה בשימוש פולחן ציבורי בבית המקדש. וכבודן העלה על נס האל הבורא אדירים, הריבון המלך, וכן רועה אכפתי. שלוש פעמים הוא מזכיר לנו כי אנחנו הרכוש היקר של אלוהים: "הוא זה הפך אותנו...;אנחנו אנשים שלו, הכבשים של מספוא שלו"(s55 2008). וכבודן בהדגשה הכריז כי אלוהים הוא דורך טוב, לאהוב, ואת המאמינים (v.5); קרא לנו כדי לשבח אותו בשמחה (v.1), לשרת אותו בשמחה (f887 1977), ולהודות לו תודה (v.4). פולחן האמיתי מתחיל עם זיהוי הצנוע של אלוהים הוא ומי חג ההודיה אסיר תודה עבור מה הוא עשה.

שיהיה לך יום המבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment