Wednesday, August 29, 2012

HEBREW: UNTIL YOU ARE FULL


עד שאתה מלא

קריאה:
יוחנן ו: 25-29

אני לחם החיים, הוא מי
מגיע לי לעולם לא יהיה רעב,
ו הוא שמאמין בי
מעולם לא הצמא. -ג'ון 6: 35

ידיד המתגורר בסינגפור סיפרה לי ברכה הסינית העתיקה. במקום "כיצד אתה?"אנשים שואלים "יש לך לאכול עד מלא?" ברכה ככל הנראה נוצרה במהלך פעם כאשר האוכל היה נדיר, אנשים רבים לא ידעו מתי הייתה להם הארוחה הבאה. כאשר האוכל היה זמין, היה זה מומלץ לאכול עד שהם היו מלאים.

לאחר ישו הניזונה באורח פלא-5,000 איש עם חמישה והדגים שני דגים קטנים (ג'ון 6: 1-13), הקהל אחריו המבקשים יותר (vv.24-26). אלוהים אמר להם לא לעבוד פיזית מזון שלא מתקלקל, אלא "עבור האוכל אשר נותר על כנו לחיי נצח, בנו של האדם יעניק לך...אני לחם החיים. מי מגיע לי לעולם לא יהיה רעב, מי שמאמין בי לעולם לא יהיה thirst" (vv. 27, 35).

כ מאמיניו של ישוע, אנו אמור לעזור למי שאין מספיק תזונה פיזית. עם כל, אנו חולקים את החדשות הטובות שלנו הרעב, סליחה שלווה פנימית תקווה יכול להתקיים תדע ישו הלורד.

ישו הנוצרי, לחם החיים, מזמין אותנו לבוא אליו את חג הנשמה, שקוראות לנו לאכול עד אנו מלאים. -McCasland דוד

תודה לך, ישו, אשר באפשרותך לקרוא לאלה
מי הם עייף וצמא ולומר "באים כדי לי
ולהתמלא." אנו רעבים והם אסיר תודה
כי באפשרותך לספק לנו. אמן.
****************************************
יש געגועים בלב כל
כי ישו רק יכול לספק.

תובנה
בקטע זה, ישו קבע את מקור הישועה שלנו. חיי נצח הוא מתנה הוא כמו האיש מורשה לתת (vv.27, 51; 10: 28; 17: 2); היא לא משהו אחד יכול לעבוד (6: 28-29; הרומאים 6: 23). לקבל הצלה, רק "עבודה" אלוהים דורש מאיתנו לבצע היא "מאמינים [ישו] מי הוא שלח" (ג'ון 6: 29). ישוע אמר גם כי זה רצון האל שיהיו מי מאמין לו חיי נצח (6: 40). הקדוש ג'ון הזכירו לנו אלוהים יש ציווה לנו להאמין ישו (ג'ון 1 3: 23). דחייה של ישו היא דחייה של העבודה של אלוהים, הרצון ו- Word.

שיהיה לך יום המבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment