Friday, August 31, 2012

HEBREW: TURNAROUND


טיפול באירוע

קריאה:
הגלטים 1: 11-24

מי בעבר רודף אותנו כעת
מטיפים את האמונה שהוא פעם אחת
ניסה להרוס. -הגלטים 1: 23

ביל היה חבר שלי בסמינר שבא המשיח מתוך סגנון חיים חוטא בוטה. הוא תיאר אותה בדרך זו: "נסעתי הרחוב לשתות בקבוק של ברנדי עם אשתו של אדם אחר בצד שלי. כאשר ראיתי כמה נוצרים על המדרכה שחזה בעוברי אורח אודות המשיח, אני נסעתי על-ידי וצעק, 'טיפשים!' אבל רק אחרי כמה שבועות מצאתי את עצמי בכריעה בכנסייה ולבקש ישו להפוך כמושיע ואדון."ההמרה של ביל גרם שלו ויתור על דרכים הישן שלו, נתקל חיים חדשים ישו. זה היה טיפול באירוע שינוי החיים.

תשובה אמיתית, אשר יזם את רוח הקודש, כולל טיפול באירוע אמיתי. לעיתים קרובות אנו רואים כי גדול התנגדות לבשורת לפני ההמרה, יותר מדהים השינוי של כיוון לאחר מכן. כאשר שאול נתקל ישו בדרך לדמשק, הוא שונה מ- persecutor המטיף של הבשורה. זה רבים שנמדדו: "הוא אשר בעבר רודף אותנו כעת מטיפים את האמונה בו הוא פעם ניסה להשמיד את" (הגלטים 1: 23).

המרה אותנטי כולל תשובה, שהוא שינוי כיוון ונפש. עבור חסיד של ישו, תשובה פירושו לשמור להתרחק חטא והפעלת לקראת המשיח בצייתנות. -דניס פישר

מתוך אזור כשלונה ואובדן,
ישוע, אני בא, ישוע, אני בא;
לתוך רווח המהוללת של הצלב שלך,
ישוע, אני בא אלייך.- סליפר
*******************************
תשובה עובר כל כך מצטער על חטא
אתה מוכן לוותר עליה.

תובנה
כדי לספק חשבון מלאה של רכיבי וההשפעה של ההמרה של פול, הוא מוכר במספר מקומות בברית החדשה (מעשים 9: 1-20; 22: 1-22; 26:1-23; הגלטים 1: 11-24; הפיליפים 3: 3-11; 1 טימותי 1: 12-16).

יש היום המבורך בסוף השבוע.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment