Friday, August 31, 2012

TURKISH: TURNAROUND

DÖNÜŞ

OKU:
Galatyalılar 1: 11-24

Kim daha önce bize artık zulüm
inanç preaches hayalgücünden bir kez
yok etmeye çalıştı. -Galatyalılar 1: 23

Fatura Mesih pervasızca günahkâr bir yaşam tarzı dışında gelmişti bir arkadaşım benim seminer de oldu. O bu şekilde açıklanmıştır: "ı sürüş brendi ile başka bir adamın karısı, yanımda bir şişe içme caddede. Ben tanık İsa hakkında geçenler için kaldırımda bazı Hıristiyanlar'ı gördüm, ben tarafından sürdü ve bağırdı, 'Aptal!' Ama sadece birkaç hafta sonra kendimi bir kilisede diz çökmüş ve İsa benim kurtarıcı ve Lord olmak isteyen bulundu."Onun kadar eski onun yol veren ve Mesih yeni bir hayat yaşıyor bonosunun dönüştürme sonuçlandı. Bu hayatı değişen bir dönüş oldu.

Kutsal Ruh tarafından başlatılır, gerçek tövbe, gerçek bir döngü içerir. Sık sık gördüğümüz büyük muhalefet dönüştürmeden önce İncil'i daha sonra yön değişikliği çarpıcı. Saul, Tarsus, Damascus yolunda İsa karşılaştı, onun İncil'i bir vaiz bir İşkenceci değiştirildi. Bu çok görülmektedir: "O kim zulüm eskiden bize şimdi preaches o bir kez yok etmek için çalıştı faith" (Galatyalılar 1: 23).

Gerçek dönüşüm tövbe, hangi akıl ve yön değişikliği içerir. Mesih'in takipçisi için tövbe sin away from dönüm ve doğru Mesih'in itaat içinde kapatılması anlamına gelir. -Dennis Fisher

Benim utanç verici başarısızlık ve kaybı dışında
İsa, geliyorum, İsa, geliyorum;
Thy çapraz görkemli kazanç,
İsa, geliyorum sana.- Sleeper
*******************************
Tövbe günah için çok üzgün
Eğer o PES ediyorsunuz.

INSİGHT
Öğelerin tam bir hesap ve Paul dönüştürme etkisini sağlamak, buna çeşitli yerlerde Yeni Ahit denir (Acts 9: 1-20; 22: 1-22; 26:1-23; Galatyalılar 1: 11-24; Filipililer 3: 3-11; 1 Timothy 1: 12-16).

Bir mübarek gün ve hafta sonu vardır.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment