Sunday, August 26, 2012

TURKISH: OFF-LIMITS

TANIMLAMASIDIR

OKU:
Pavlus'un Romalılara mektubu 5: 1-8

İçin Tanrı'nın dünya sevdi
O onun Hazreti verdi
Oğlu, kim ona inanır
var sonsuz perish
hayat. -John 3: 16

Bir 12 yaşındaki, kağıt fabrikası emekli olduğunda babam verildi İncil hakkında merak ediyordum. holy BIBLEişaretlenmiş bir özel sedir kutusunda geldi ve o "kutsal" demek bana tanımlamasıdır üstlendi. Ama yine de içine baktı. İncil'in ortasında İsa çarmıhta sözleriyle birlikte asılı resmi olarak John 3: 16. Ayrıca o bled ve öldü kabul sayfasını kapsayan bir transparan kırmızı film oldu.

Bazen, hiç kimsenin bakıyordu, ben yavaşça kutsal kitabı raftan çekin, kutusunu açmak, resmin İsa çarmıhta bakmak, ayet okumak ve bu konuda merak adam ve neden öldü. Merak ettim sevgisi benim için anlamı ya da tanımlamasıdır.

Birkaç yıl sonra bir mesajı Tanrı sevgisi İsa aracılığıyla erişimi nasıl verdiğini hakkında duydum. Romalılar 5: 1-2 söyler: "Tanrı ile bizim kimi de biz bu zarafet içinde stand içine imanla erişebilir, barış sahibiz."Ben inanılan ve İsa nın kurtuluş zaman günah aldı.

İncil ve Tanrı'nın sevgi tanımlamasıdır değildir müteşekkir değil mi? Sizin ve benim gibi kutsal insanlar için onun AF-It's alırsınız. -Anne Cetas

Tanrı'nın kutsal kelime - ne kadar değerli olduğunu
Onun her bir sayfa!
Onlar bizi yaşayan Word - neden
İsa, Tanrı'nın sevgili oğlu. -d. De Haan
********************************
İncil Tanrı'nın sevgi bize harfidir.

INSİGHT
Bu pasajda iki kez, Tanrı'nın lüks sevgi verdi iki hediye gösterildiği için günahkarlar (VV 5, 8), Paul konuşuyor. Oğlunu ilk hediyesidir. When we were spiritually çaresiz (Romalılar 5: 6) bir anda-hala günahkarlar-Tanrı onun için bize, propitiation (ödeme) olarak ölmek oğlu Hazreti günahlarımız için verdi (v.8; 1 John 4: 9-10). Tanrı bize verdi ikinci O'nun Kutsal ruh sevgisi (v.5) ile kalplerimiz doldurun hediyesidir. Ruh mühür garanti bizim miras ise (2 Korintliler 1: 22; Efesliler 1: 13-14).

Mübarek gün ve hafta öncesinde var.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment