Sunday, August 26, 2012

HEBREW: OFF-LIMITS


מחוץ לתחום

קריאה:
הרומאים 5: 1-8

כי אלוהים אוהבת כל כך את העולם
כי הוא נתן לו רק begotten
בנו, כי מי מאמין לו
מומלץ לא יכחד אך נצח
החיים. -ג'ון 3: 16

כמו 12-בן, הייתי סקרן לגבי התנ ך אבא שלי ניתנה כאשר פרש מן הטחנה נייר. הגיע בתיבה ארז מיוחדים שסומנו התנ ך הקדושומניחים שהיה מחוץ לתחום לי פירוש זה "קדוש" . אך עדיין הציץ בתוך. במרכז התנ ך הייתה תמונה של ישו על הצלב, יחד עם המילים של ג'ון 3: 16. היה שם גם סרט אדום, שקופה, המכסה את הדף, הנחתי התכוון הוא דימם ומת.

מדי פעם, כאשר אף אחד אחר היה במבט, בעדינות למשוך את הספר הקדוש ביטול המדף, לפתוח את תיבת, להסתכל על התמונה של ישו על הצלב, לקרוא את הפסוק, ואני תוהה על זה האיש, מדוע הוא מת. תהיתי אם אהבתו היה אמור לי או אם מדי היה מחוץ לתחום.

מספר שנים מאוחר יותר שמעתי הודעה אודות כיצד אלוהים היה הניתנים לגישה לאהבה שלו דרך ישוע. הרומאים 5: 1-2 אומר לנו: "יש לנו שלום עם אלוהים דרך ישו אדוננו, דרך מי גם יש לנו גישה על-ידי אמונה לתוך זה חסד בה אנחנו עומדים."אני האמינו, קיבל ההצלה של ישוע חטא שלי.

האם אינך מודה אהבה התנ ך ואת אלוהים אינם מחוץ לתחום? לקבל של it סליחה של שלו מיועד לאנשים unholy ושלי. -אן Cetas

הוא יקר כיצד האל הקדוש Word-
שלו עמודים כל אחד!
הם יובילו אותנו החיים Word-
אל ישו, הבן היקר של אלוהים. -ד. De Haan
********************************
התנ ך הוא אלוהים מכתב אהבה לנו.

תובנה
פעמיים בקטע זה, פול מדבר המפואר אהבה אלוהים החוטאים (vv. 5, 8), שמגלה את מתנות שני שהוא נתן. מתנות הראשון הוא בנו שלו. בכל פעם היינו חסרי אונים רוחנית (הרומאים 5: 6)-עדיין החוטאים-אלוהים נתן לו רק begotten בנו למות עבורנו, להיות אם (תשלום) עבור חטאינו (b23 1957; 1 ג'ון 4: 9-10). אלוהים נתן לנו מתנה השני הוא רוח הקודש שלו כדי למלא את לבנו באהבה שלו (v.5). הרוח היא חותם ערבות של ירושה שלנו (הקורינתים 2 1: 22; האפסים 1: 13-14).

יש היום המבורך בשבוע מראש.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment