Tuesday, August 28, 2012

TURKISH: SERVE WELL WITH JOY

DE SEVİNÇLE HİZMET

OKU:
Mezmur 100

lord hizmet
sevinç. -Mezmur 100:2

Dokuz yıl önce bugün iyi bir arkadaş, bir öğle vakti dürtmek için çıktım ve asla geri geldi. Kurt De Haan, bizim günlük ekmek, yönetici editörü olan, bu güneşli bir Perşembe günü için kalp krizinden öldü. Bazılarımız Kurt ile çalışmış hala Ofislerimizde mementos onu tutmak.

İçin örnek, zaman hücre, bir duvara ben görüntülemek Kurt alınan son not. Bu onun huzursuz bir Editör-Tanrı'nın Word doğru ve iyi bir şekilde temsil etmek için çabası olarak bana hatırlatıyor. Başka bir işçi Kurt attı geçen kağıt wad onu yönünde görüntüler onu hatırlatan onun şevk hayattan zevk.

Her zaman biz Kurt ve ne kadar biz vuramamak onu, hakkında konuşmak eğlenceli bir kişiliği ile karışık Mükemmellik arayışı onun birleşimi görüşmek. Sert ve sevilen hayat çalışmıştır. O sevinçle hayatını yaşayan Tanrı'nın Word bütünlüğü ile öğretmeye strove.

Kurt ve onun örnek yenileme zorlu ve. Başkaları bizi izliyor ve "sevinç lord" (Mezmurlar 100:2), hizmet konum ve Eğer İsa aşk iyi işlerimiz geliyor söyleyebilirim bunu hatırlatıyor (Efesliler 2: 10). İyi hizmet. Neşe ile hizmet vermektedir. Bu iş için kurtarıcı açıklıyor mu? - Dave Branon

Yardım etmek beni sevinç yaşamayı sevgili İsa
ve sizin bana verdiğiniz barış. Bu iş olabilir
ile ve bana bu sevinç bakın. Ve ben her zaman
gerçeği ve doğruluk için stand.
*******************************************
Sürecek sevinçten, her zaman İsa ilk koymak.

INSİGHT
Açıklama "a Şükran Psalm" ortak ibadet tapınağında kullanılan bu Mezmur olası olduğunu gösterir. Davut peygamber, Tanrı'nın yüce yaratıcı, egemen Kral ve bakım Çoban olarak extolled. Üç kez o Tanrı'nın değerli eşyalarını olduğumuzu bize hatırlatıyor: "It's kim bize yaptı...;halkı ve onun mera koyun olduğumuzu"(v.3). Davut peygamber kesinlikle sevgi dolu, Rab sonsuza dek iyi, ilan ve sadık (v.5); ve bize onu sevinçle övgü (v.1), ona memnuniyetle hizmet (2) ve ham dolsun onu minnetle (v.4). Mütevazı kabulü ile başlar gerçek ibadet Tanrı olan ve o yaptığıdır için minnettar Şükran.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment