Tuesday, April 17, 2012

KİM KREDİ ALIR?

KİM KREDİ ALIR?

OKU:
Filipililer 3: 1-11

Ne şeyler bana kazanç olduğunu,
Bu kaybı için sayılır
İsa. -Filipililer 3: 7

Ben her zaman tarafından nursery rhyme şaşırtmak "Küçük Jack Horner": küçük Jack Horner oturdu köşede bir Noel pie; yeme o parmağını, koy bir Erik çekti ve dedi ki, "iyi bir çocuk ben!"

Jack yüksek tutulan ve "iyi bir çocuk ben!" diyerek Erik kaplı parmağını köşede oturuyor oldukça garip görünüyorCeza köşeye gönderen genellikle kötü çocuklar öyle. O kendini yersiz dikkat çekmek için çalışıyor ve kredi için pasta eksik görünüyor.

Doğal olarak bizim başarıları ve yeteneklerini göstermek için kendimizi dikkat çekmek istiyoruz. Bazen haklı, onun kötü olduğunu düşünüyorum. Gerçekte, bizim günahkârlık bize "köşesinde," Tanrı'nın bakış açısından getirmifltir. Neyse ki, Paul tanıklık bize doğru perspektif veriyor. Onun etkileyici kimlik rağmen o memnuniyetle teslim için İsa'nın üstünlüğü: "Ama bana göre bu kayıp Mesih için sayımını yaptığınızdan kazanç ne şeyler vardı," (Filipililer 3: 7). Paul itiraf etti (v.8), "İsa kazanç" amacıyla onun tüm bırakmaya vardı onun kupa.

Yani, İsa Mesih'in hayatınızı braggin'haklarını vermek. Ya da, Paul, "Kim glories, izin onu zafer lord" dediği gibi (Ben Korintliler 1: 31)- değil de kendinizi! -Joe Stowell

Tanrım, sen are kimse yüce ve yüksek.
Kendimi bugün işaret amacı için verir
başkalarının sizin kim olduğunuzu ve ne için.
Tüm övgü hak ediyor.
*******************************************
Biz İsa olmadan hiçbir şey, bu yüzden ona kredi vermek.

INSİGHT
Yanlış doktrin işgal inanç Philippi, topluluk (Filipililer 3: 1-3). Biz yanlış doktrin direnerek ve ses doktrin (VV 7-11) büyüyen bağlamında Paul teşvik ruhsal büyüme için görmek gerekir. Bugün de, ses doktrin etkili savundu, öğretilen uygulanan ve gerekir.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment