Tuesday, April 17, 2012

HEBREW: WHO GETS THE CREDIT


מי מקבל את האשראי?

קריאה:
Philippians 3: 1-11

אילו דברים היו רווח לי
אלה שיש הצלחתי לספור התביעות
ישו. -Philippians 3: 7

אני כבר תמיד היו נבוכים חריזה משתלת "הורנר ג'ק הקטן": הורנר ג'ק הקטן ישב בפינה, לאכול עוגה חג המולד; הוא להכניס אצבע שלו, ואת שלף שזיף, ואמר: "איזה ילד טוב אני!"

זה נראה מוזר ג'ק הוא יושב בפינה עם לאגודלו מכוסה שזיף החזיק גבוה, ואמר: "איזה ילד טוב אני!"זהו בחורים רעים בדרך כלל ששלח לפינה לשם ענישה. נראה שהוא מנסה למשוך תשומת לב מוצדקות עצמו רוצה אשראי עבור העוגה.

אנו כמובן רוצה למשוך תשומת לב לעצמנו, כדי להתפאר הישגים והיכולות שלנו. לפעמים אנחנו חושבים שזה self-delusion בהתגלמותה. במציאות, sinfulness שלנו הכניס אותנו "בפינה," מנקודת המבט של אלוהים. למרבה המזל, עדותו של פול נותן לנו את הפרספקטיבה הנכונה. למרות של אישורים המרשים שלו, הוא בשמחה נכנע לעליונותו של ישו הן: "אבל איזה דברים היו רווח לי, אלה יש הצלחתי לספור אובדן של ישו" (Philippians-3: 7). פול הודה כדי "להשיג את ישו" (b23 1957), שהיה לו להניח כל של שלל שלו כלפי מטה.

כך, לתת ישו את זכויות braggin' של החיים שלך. או כפי פול לשים אותו, "מי וביוקרה, תני לו להתהדר האדון" (אני הקורינתים 1: 31)- לא בעצמך! -ג'ו Stowell

אדוני, אתה האחד שהוא נעלות.
אני נותן לעצמי היום למטרה של הצבעה
אחרים עבורך, עבור מי אתה, מה לעשות.
ראויים לכל שבח.
*******************************************
אנחנו כלום בלי ישו, כך לתת לו את האשראי.

תובנה
התורה שקר פלש הקהילה האמונה פיליפי (Philippians 3: 1-3). אנחנו חייבים לראות בלשון התוכחה של פול לצמיחה רוחנית בהקשר של להתנגד התורה שקר וצומח בדוקטרינה הקול (vv.-7-11). גם היום, קול התורה חייב להיות יעיל הגנו על לימד, מוחל.

שיהיה לך יום מבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment