Saturday, April 21, 2012

HEBREW: A RADICAL BREAK

ההבטחה של היום: מתנת הצלה

מעבר רדיקלי
אתה תראה לי את דרך החיים, להעניק לי את השמחה של הנוכחות שלך את תענוגות החיים איתך לנצח.
מזמור 16: 11 NLT

לוקח הפסקה הרדיקלית כדי להפעיל גבר מן האשפה של כדור הארץ אוצר עדן.
Havner ואנס
העבדים לחירות
בגיל 16, אני נכספה החופש. אני ששוחררו בתיכון, בעטו מהבית שלי והתחיל חיים עבור עצמי. שישה שבועות לאחר מכן, התחלתי להבין כיצד במידה מועטה הייתי. חירותי כביכול עשה לי עבד הרצונות מהר משמידים את אותי. העולם היה שיקר לי. כוח, הנאה, הפופולריות היה לא בטוח אותי. הייתי ריק ובודדים.

כך פניתי אל האל. נזקקתי נואשות פתרון; מי יותר טוב כדי לפנות יותר משלי האישי יוצר ומעצב? לבד בדירה פלורידה שלי, אני הולך על הברכיים ועל מחילת האל נפוצות. התחננתי לו לשנות אותי.
החיים הם די שונה כעת. נהגתי לחיות עבור דברים אינם חשובים יותר, אני רעב לדברים שהשתמשתי לברוח. אלוהים לא גזלה ממני ההתרגשות; הוא השתנה מה שאני מקבל נרגש. בפעם הראשונה בחיים שלי, אני מרוצה. אלוהים לימד אותי כי רק הוא יכול לספק שלי הגעגועים הנצחי עונג ושלום.

Tullian Tchividhian ב Prodigals ואלה שאוהבים אותם
זה טוב יותר להפקיד את חיינו אל האל. כאשר אנו מניחים לו שהכתיב את כפי שאנו מקבלים את התפקיד של משרתים מוכן ונאמן, החיים מתחיל לפעול בצורה חלקה יותר. דוד כתב, "אדוני, לבד אתה שלי ירושה, אזור כוס של ברכה. באפשרותך להגן על כל מה שלי"(מזמור 16: 5). עשוי להיות התפילה שלכם כמו דוד: "הראה לי את דרך החיים, להעניק לי את השמחה של הנוכחות שלך את תענוגות החיים איתך לנצח" (מזמור 16: 11).

מותאם מ הגברים של שלמות Devotional ך עם הסגפן מן העורכים של גברים שלמות , פרסום של הנצרות היום הבינלאומי (Tyndale, 2002), ערך עבור 4 במאי.

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale

No comments:

Post a Comment