Friday, April 27, 2012

HEBREW: A CALL TO COMMITMENT

שיחה על המחויבות

קריאה:
לוקס 9: 57-62

אף אחד, נתקל הניח את ידו
את האפשרות הזז, במבט לאחור,
הוא מתאים של אלוהים.
-לוק 9:62

מרכזי כושר ובריאות רבים מצפים שיטפון של אנשים להצטרף בכל ינואר יבואו רק פעמים ספורות. הם לא אכפת אם אנשים לשלם את דמי, לעולם לא לחזור. אבל מאמן כושר ג'ונס יוחאי לוקח את הגישה ההפוכה. אם סימן למעלה, לא מופיעות, הוא יסיים את החברות. ג'ונס אומר, "שמור את הכסף שלך. בוא וראה אותי תוך חודשים ספורים כאשר אתה רציני. התשוקה שלי היא לא עבור התשלום לשלושה חודשים אחר... אנחנו מייצרים אנשים בחובתן להשיג את המטרות שלהם."

ב לוקס 9: 57-62, אנו נתקלים שלושה אנשים מי אמר ישו הם רצו אחריו, והתקבלו כל מה שנראה כמו תגובות קשות פי יהוה: "בנו של האדם יש מקום להניח את ראשו" (v.58). "תן המתים לקבור את המתים שלהם: (v.60). "אף אחד, נתקל הניח את ידו כדי האפשרות הזז, במבט לאחור, הוא התאמה של הממלכה של האל" (נ. 62), עבור כל אדם, ישו נכתב להקריב ומחויבות נדרש התלמיד שלו.

גבר שאני מעריץ כמו חסיד ייעודי ורגיש של המשיח אומר כי הנוצרים צריכים להיות "מוכן לקבלת התחייבות רדיקלי ושינוי."האדון קורא לנו לא רק לצאת בסטטוס קוו, אלא גם לקחת אותו מתקשר ברצינות על-ידי ביצוע אותו. -דוד McCasland

אדוני, אני רוצה להיות אזל לך. אני רוצה
אוהב אותך עם כל הלב, הנשמה, הנפש, ו
חוזק. תן לי את הכוח להיות מי תרצה אותי
כדי להיות, ללכת בדרכים שלך.
*******************************************
בעקבות ישו תובע כל שלנו.

תובנה.
תובעניות מחויבות מוחלטת מכל תלמידיו, ישו אינה אחריות משפחתית anti-family או מנוגדות. הוא הוא מסרבים חסיד ושוחח המתאים הסגר-מניעת אביו המנוח קבורה סבירה (vv.61-62). במקום זאת, הוא ישוע אזהרה כי בעקבות אותו אינה תמיד נוחה או נוחים (v.58); היא דורשת קדימות מעל כל האחרים קשרי גומלין (vv.59-61), מוקד לעניין רדיפה השתחווה, למשטחים מחויבות (v.62). הקריאה של ישוע כתלמיד הוא דחוף, כ ו רדיקלי, עם שוליים אפס עבור עיכוב, טיול צדדי או הסחת הדעת. ישו דיגמנה זה מחויבות רדיקלי. למרות הידיעה כי הבגידה, סבל ומוות חיכו, הוא "בנחישות [או ניב בהחלטיות] בחר את פניו ללכת לירושלים" (9: 51).

יש היום המבורך וסוף השבוע.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment