Friday, April 27, 2012

HEBREW: A CHEERFUL SPIRIT


ההבטחה של היום: אלוהים משמחים אצל מי לכבד אותו

הרוח עליז

העניים, כל יום מביא צרות; הלב שמח, החיים הם חג מתמיד

פתגמים 15: 15 NLT

כשאני חושב על אלוהים, הלב שלי הוא כל כך מלא שמחה כי ההערות הקפיצה ורוקדת כפי שהם משאירים בעט; שכן אלוהים נתן לי לב עליזה, אני לשרת אותו עם הרוח עליז.
פרנץ יוזף היידן (1732-1809)
לב שמח
הלב של האדם הוא יש חשיבות יהוה. המילה אלוהים אומר לנו כי הוא אינו נראה הדברים להסתכל על אנשים. נבחן המראה החיצוני, אך ה' בוחן הלב; כלומר, שלנו "מחשבות, הכוונות" (שמואל 1 16: 7). הפסוק של היום אומר לנו כי לב שמח, או עליזה, להפוך את החיים "חג מתמיד". כיצד אנו להשיג — ולתחזק — זה לב שמח? ישנם רמזים רבים לאורך הספר פתגמים. אנו לא צריכים לתת לבנו להיות מודאג או גאה בגלל חרדה והגאווה deterrents ללב עליזה (פתגמים 12: 25; 16: 5). במקום זאת, אלוהים קורא לנו יש טהורות לשמור אותם על הדרך הנכונה (פתגמים 22: 11; 23: 19). אלו הם צעדים חיוביים להשגת לב שמח כי כאשר אנו מתבצעת יציית Word של האל, נתקל חיוכו של אישור, ליבנו יהיה בהיר יותר, גם בזמנים קשים. תנכים נותן לנו רבות אחרות הוראות כיצד יש לבבות "בריא", אך מקום טוב להתחיל הוא כדי לחבק האמת פתגמים 15: 15 ו לבקש מאלוהים כדי להראות לנו כיצד לפתח לב שהם מאושרים, לא משנה אילו אתגרים הניצבות.

אבא, לסייע לי לב שמח. להסיר חרדה אשר לעיתים שוקלת לבי למטה. לשמור על הלב שלי גדל גאה. במקום זאת, תן לי לב טהור — כאשר הלב חן בעיניכם. עזור לי כדי להסתיר את המילה בלבי כך אני ללכת בדרכים שלך וליהנות מהחיים שהוא חג מתמיד.

ממאמרו שנה אחת ® ספר של התפילה דרך התנ ך על-ידי Cheri פולר, מוציאים לאור של בית Tyndale (2003), ערך עבור 17 במאי.

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale


No comments:

Post a Comment