Friday, April 20, 2012

HEBREW: CALLED BY A NEW NAME


נקרא על-ידי שם חדש

קריאה:
ג'ון 1: 35-42

כאשר ישו הביטה בו,
הוא אמר, "... אהיה .you
בשם Cephas"(שהיא
מתורגם, אבן). -ג'ון 1: 42

במאמר "השאלת על-ידי שמות," מארק Labberton כתב על כוחו של שם. הוא אמר: "אני עדיין מרגיש את ההשפעה של ידיד מוסיקלי יום אחד התקשר אלי 'מוסיקה'. אף אחד לא פעם קוראים לי בו. אני באמת לא לנגן בכלי נגינה. הייתי לא סולן. ובכל זאת...הרגשתי באופן מיידי מוכרות ואהבתי....[הוא] הבחין לאמת, מעריך משהו אמיתי עמוק אודות me."

אולי זהו מה חש סיימון כאשר ישו שמה לו. לאחר אנדרו היה משוכנע כי ישוע הוא המשיח, הוא מיד מצא את אחיו שמעון, הביא אותו ישו (ג'ון 12: 41-42). ישו הציץ לתוך נשמתו מאומת ולאחר בברכה משהו אמיתי עמוק אודות סיימון. כן, ישוע ראה כשל וטבע נמהרת מקבל אותו בצרות. אך יותר מאשר שהוא ראה את הפוטנציאל של סיימון להפוך למנהיג בכנסייה. ישו שם לו Cephas-ארמית סלע פיטר- (ג'ון 1: 42; ראה מתיו 16: 18).

וכך הוא איתנו. אלוהים רואה שלנו גאווה, כעס, חוסר אהבה לאחרים, אבל הוא גם יודע מי אנחנו ישו. הוא קורא לנו הצדקה השוותה (5 הרומאים: 9-10); forgiven הקדושה, האהובה (Colossians; 2: 13; 3: 12); נבחר ונאמן (התגלות 17: 14). זוכר איך אלוהים רואה אתה ומבקשים לתת המגדירים מי אתה. -מרווין ויליאמס

אני כה שמחה ליום אשר באתי
המחפשים הקלה של הנפש שלי;
ישוע למציל נתן לי שמי החדש;
עכשיו בחסד שלו אני נעשה כולו.-הס
***********************************
אף אחד לא יכול לגנוב את זהותך ישו.

תובנה
לאחר שתיקה בת 400 שנה, היהודים לבסוף שמע את קולו של נביא בוכה במדבר. יוחנן המטביל לכפריהם בתקווה משיחי, כל כך הרבה כך שחשבו ג'ון עצמו עשוי להיות המשיח (1: 19-28). ג'ון, עם זאת, הכריז ישוע בן אלוהים ב טבילתו. בנוסף, ג'ון הצביע שישוע האלהים אשר לוקח את חטאי העולם (v.29). הוא למלא את שליחותו כמו forerunner של משיח.

שיהיה לך יום מבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט

No comments:

Post a Comment