Saturday, April 21, 2012

TURKISH: A RADICAL BREAK

Günün Sözü: Kurtuluş hediye

Radikal bir mola

Sen beni yaşam biçimi, beni huzurunda sevinç ve sizinle sonsuza kadar yaşam zevkleri verme gösterecektir.
Mezmur 16: 11 nlt

Dünya'nın çöp adamdan heaven's hazine için açmak için radikal bir mola alır.
Vance Havner
Özgürlük için köle
16 Yaşında, ben özgürlük craved. Yüksek okulu bıraktı, evime dışarı başladı var ve kendimi yaşam başladı. Altı hafta sonra ne kadar tatminsiz olduğumu fark etmeye başladı. Benim sözde özgürlük bana hemen beni yok arzularını bir köle yapmıştı. Dünya bana yalan. Güç, zevk ve popülerlik beni memnun değil. Ben boş ve yalnız.

Bu yüzden Tanrı'ya döndü. Umutsuz sabitleme gerekli; benim kendi kişisel yaratıcısı ve Tasarımcısı açmak iyi kim? Yalnız benim Florida dairede, ben diz ve sorulan Allah'ın AF gitmek. Beni değiştirmek için ona yalvardım.

Hayat şimdi oldukça farklıdır. Yaşamak için kullanılan şeyler don't matter anymore ve uzağa çalıştırmak için kullanılan şeyler için açlık. Tanrı benim heyecan uzakta girmedi; o ne heyecan olsun değişti. Hayatımda ilk kez, içerik. Tanrı bana sadece o zevk ve Barış için sonsuz zaman özlem tatmin olduğunu öğretti.

Tullian Tchividhian içinde Prodigals ve o kim onlara sevgi
Hayatımızın Tanrı'ya Emanet çok daha iyidir. Biz onu arayın biz istekli ve sadık kullarına rol almak gibi çekim izin hayat daha sorunsuz çalışmasını başlar. David yazdığı gibi "Lord, yalnız benim miras, benim fincan nimet vardır. Eğer tüm bu benim nöbet"(Mezmur 16: 5). Dua gibi David'in olabilir: "Show me the way of life, beni huzurunda sevinç ve sizinle sonsuza kadar yaşam zevkleri verme" (Mezmur 16: 11).

Adapte kimden Erkekler bütünlüğü adanmışlık İncil ibadet gelen editörleri ile Erkekler bütünlüğü , Hıristiyanlık bugün International (Tyndale, 2002), May 4 girişi yayın.

İçerik Holy Bible, yeni yaşam çeviri ve diğer yayınlar Tyndale Publishing House türetilmiştir.

No comments:

Post a Comment