Friday, April 20, 2012

TURKISH: CALLED BY A NEW NAME

BİR YENİ ADI

OKU:
John 1: 35-42

Ne zaman İsa ona baktı,
Dedi, ".. .gerçekten olacak
Cephas (denir"
tercüme, bir taş). -John 1: 42

Makale "kredi olarak adlandırma," Mark Labberton bir isim gücü hakkında yazdı. Şöyle dedi: "Ben hala hissediyorum bir gün bana 'Müzik' adında bir müzikal arkadaş etkisi Kimse şimdiye kadar bana da aramıştı. Gerçekten bir enstrüman çalmayı bilmiyordum. Ben hiçbir solist oldu. Henüz...Anında bilinen ve sevilen hissettim....[O] fark, onaylanmış ve derin beni hakkında gerçek bir şey takdir"

Belki de bu İsa onu yeniden adlandırıldığı takdirde ne Simon hissedilir. Andrew İsa Mesih olduğuna ikna oldu sonra hemen kardeşi Simon bulundu ve onu İsa getirdi (John 12: 41-42). İsa'nın ruhunu baktı ve doğrulanmış ve derin Simon hakkında gerçek bir şey takdir. Evet, İsa, başarısızlık ve onu belaya aceleci doğa gördüm. Ama o daha Simon kilise lider olma potansiyeline gördüm. İsa adlı onu Cephas-Aramice for rock-Peter-a (John 1: 42; Matta 16: 18 bkz).

Ve bu yüzden bizimle. Tanrı bizim gurur, öfke ve diğerleri için sevgi eksikliği görür, ama o da Mesih'e olduğumuzu bilir. O bizi haklı ve mutabakat aramaları (Romalılar 5: 9-10); bağışladı, kutsal ve sevgili (Koloseliler 2: 13; 3: 12); Seçilen ve sadık (Vahiy 17: 14). Tanrı sizi nasıl gördüğünü unutmayın ve kim olduğunu tanımlamak arıyorlar. -Marvin Williams

I 'm so glad ı gelen gün
Ruhum için yardım isteyen;
İsa İsa bana benim yeni bir ad verdi;
Şimdi onun lütfuyla bütün yaptığım.-Hess
***********************************
Kimse Christ, kimlik bilgilerinizi çalmak.

INSİGHT
400 Yıllık sessizlik sonra Yahudiler nihayet bir peygamber vahşi doğada ağlama sesini duydum. John the Baptist ateşledi Mesih umut, o kadar ki bazı düşünce John kendisi olabilir Mesih (1: 19-28). John, ancak, vaftiz Tanrı'nın oğlu İsa ilan. Ayrıca, John İsa kim uzakta alır (v.29) dünyanın günahlarını Lamb of God olduğunu belirtti. Mesih'ın öncüsü görevini yerine getirdi.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment